cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 تنها یک تیم جداگانه برای ساخت مراحل فرعی دارد!

یحیی رحیمی 18 شهریور 1398 بدون دیدگاه
465 بازدید

بازی The Witcher 3 فوق العاده قدرتمند بود و یکی از بخش هایی توجه زیادی نیز دریافت کرد مراحل فرعی بود. این بخش در کنار مراحل اصلی حس فوق العاده ای داشت و حتی بعضی از آن مراحل از ماموریت های اصلی نیز لذت بیشتری داشتند. استودیو CD Projekt RED می خواهد این روند را در بازی Cyberpunk 2077 نیز ادامه دهد و به نظر این دفعه توجه بیشتری نیز روی آن گذاشته شده است.

طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 به نام فیلیپ وبر بعد از اینکه روی بازی The Witcher 3 کار کرده بود، تصمیم گرفت که برای بازی جدید یک تیم بزرگ تر برای داستان و مراحل بازی کنار بگذارد و این طور بود که تیم جداگانه برای ساخت مراحل فرعی آماده شد و با توجه به صحبت های وبر نیز نتایج خوبی از این کار دریافت شد. او در این مورد گفته است:

بعد از The Witcher 3: Wild Hunt ما یک تیم کاملا جدید و یک تیم جهان باز برای ساخت محتوای شگفت انگیز برای پر کردن دنیای بازی با محتوای عمیق و معنی دار تشکیل دادیم. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم تا شما قادر به انجام کارهای کوچکتر اطراف شهر باشید و هر کدام از مراحل نیز جذاب و در نوع خودشان خاص هستند.

همچنین از دیگر طراحان بازی Cyberpunk 2077 به نام Miles Tost نیز گفته است که مراحل فرعی بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز هستند. استودیو تا به حال ایده های فوق العاده طوفانی و جدیدی در بازی به کار برده است و همچنین بالاخره گیم پلی بازی را نیز دریافت کردیم. صحبت از سیستم سلاح های بازی نیز شده است که همه این خبرها را می توانید با کلیک روی لینک پیوست شده به اسم بازی مشاهده کنید.

بازی Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.