New Releases Spetember
یحیی رحیمی

مهم‌ترین‌ها: بازی‌های مهمی که در ماه سپتامبر میلادی عرضه خواهند شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1398 2 دیدگاه
732 بازدید

بالاخره ماه سپتامبر هم فرارسید و کم‌کم در حال رسیدن به نقطه پایان تابستان نیز هستیم. با شروع هرماه جدید، قطعاً بازی‌های جدید نیز منتشر می‌شوند و حالا بیایید عناوین بزرگ این ماه را نیز باهم دیگر دوره کنیم. این ماه شاهد عرضه بازی‌هایی مانند Monster Hunter World جدید خواهیم بود و همچنین یک بازی ورزشی فوق‌العاده و البته دو شوتر پرطرفدار نیز داریم.

Monster Hunter World: Iceborne – شش سپتامبر یا 15 شهریور

بسته الحاقی Iceborne یک بخش کاملاً جدید به بازی Monster Hunter World اضافه می‌کند و می‌توان حالا در دل یخ و زمستان به نبرد علیه هیولاها پرداخت. این بسته الحاقی همچنین باس های جدیدی اضافه کرده است و البته یک درجه سختی جدید نیز به بازی اضافه‌شده است که فوق‌العاده بازی را سخت می‌کند و تجربه نبرد در این حالت کار هر بازیکنی نیست.

NBA 2K20 – شش سپتامبر یا 15 شهریور

سری بازی‌های بسکتبال NBA 2K همیشه رنگ و بوی خاصی به صنعت بازی‌های ویدیویی بخشیده‌اند و حالا امسال نیز شاهد یک نسخه جدید از بازی خواهیم بود. بخش‌های Career، MyGM، MyLeague و MyTeam به بازی بر خواهند گشت و البته NBA 2K20 رقابت‌های زنان را نیز به بازی اضافه کرده است و می‌توانید لیگ بسکتبال WNBA را نیز به همراه 12 تیم آن تجربه کنید.

Gears 5 – ده سپتامبر یا 19 شهریور

Gears 5 تمرکز زیادی روی شخصیت Kait Diaz دارد و قرار است که در مورد تاریخ گذشته خانواده او بیشتر بفهمیم. بخش مولتی پلیر بازی نیز فوق‌العاده تغییر کرده است و هیجان بیشتری به بازی دمیده شده است. حالت Horde در یک‌کلام فوق‌العاده است و لذت مبارزه با زامبی‌ها در گروه‌های 5 نفره فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. همچنین شخصیت‌های بازی Halo: Reach نیز در بازی وجود دارند و همه‌چیز آماده لذت بردن است.

Borderlands 3 – سیزده سپتامبر یا 22 شهریور

Borderlands 3 شخصیت‌های بیشتری را به بازی اضافه کرده است و همچنین دنیای گسترده‌تر و البته نبردهای بهتری را پیش روی ما گذاشته است. شخصیت‌سازی در این بازی به اوج خود رسیده است و همچنین تعداد تفنگ‌ها نیز به حد مسخره‌ای زیاد شده است و این بار دیگر دشمن نمی‌تواند به‌راحتی از دوربین هدف شما دور شود.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening – بیست سپتامبر یا 29 شهریور

The Legend of Zelda Link's Awakening

این بازی یک بازسازی از Link’s Awakening روی کنسول Game Boy است و همان داستان همیشگی را روایت می‌کند. موسیقی تازه‌ای به بازی اضافه‌شده است و البته قابلیت ویرایش و طراحی مراحل نیز در دسترس قرارگرفته است. این بازی مخصوص کنسول Nintendo Switch است و دنیای جالبی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این بازی‌ها، شاهد عرضه عنوان‌هایی همچون Catherine: Full Body و Final Fantasy VIII Remastered نیز خواهیم بود که هر دو آن‌ها فردا سوم سپتامبر عرضه خواهند شد. البته نگاهی به بازی‌های GreedFall و Blasphemous نیز داشته باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    هومن

    مهمان

    لطفا پیگیر بازی Greedfall هم باشین. تیزر هاش پتانسیل داستان و گیم پلی خوبی رو نشون میداد، هرچند به نظر میاد برای توسعه دهندش لقمه ی بزرگی باشه. تاریخ عرضه اش ده سپتامبر

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به هومن

      نویسنده

      بله حتما دوست عزیز پیگیر بازی هستیم و با انتشار بازی در صورت کرک شدن، حتما تو سایت قرار می گیره