Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه اکتبر ایالات متحده: Call of Duty: Modern Warfare پیشتاز

یحیی رحیمی 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
596 بازدید

گروه The NPD که مدت هاست مشغول جمع آوری میزان فروش بازی های ویدیویی در ایالات متحده آمریکاست، میزان فروش بازی های ماه اکتبر را منتشر کرده است و بدون هیچ تعجب و سورپرایزی می توان بازی Call of Duty: Modern Warfare را در صدر جدول ماه گذشته مشاهده کرد.

با توجه به آمار منتشر شده می توان گفت که بازی Call of Duty: Modern Warfare پرفروش ترین عنوان ماه اکتبر ایالات متحده آمریکا بوده است که اتفاق جدیدی برای این سری بازی نیست. جالب است که این بازی علاوه بر رکورد گفته شده، موفق به کسب مقام پرفروش ترین بازی سال 2019 تا به حال نیز شده است. این بازی برای پیشی گرفتن و کسب مقام اول، رقبای سرسختی مانند NBA 2K20 و Madden NFL 20 را شکست داده است. با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی نمانده است، بعید است بازی دیگری بتواند رکورد او را جابه جا کند.

از جمله بازی های جدید ماه گذشته می توان به The Outer Worlds اشاره کرد که توانسته مقام دوم را به دست بگرد و این اتفاق خوبی برای استودیو بازی است. همچنین Luigi’s Mansion 3 نیز که تازه برای Nintendo Switch عرضه شده است، جایگاه سوم را در اختیار دارد و در ادامه نیز بازی های نام آشنایی را می توانیم ببینیم. نکته ای که در این میان جالب و قابل توجه است، تفاوت زیاد لیست بریتانیا و آمریکاست و این لیست کاملا سلیقه آمریکایی ها را نشان می دهد.

کنسول Nintendo Switch بار دیگر پرفروش ترین کنسول ماه لقب گرفته است و فعلا سخت افزاری حریف آن نمی شود. این ماه برای صنعت بازی های ویدیویی خوش یمن بوده است اما هنوز هم رشد فروش بازی ها نسبت به سال گذشته 34 درصد افت کرده است که عددی شکه کننده است. می توانید در ادامه نگاهی به 20 بازی پرفروش ماه گذشته آمریکا بیندازید.

October-2019-NPD

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.