Monster-Hunter-World-Iceborne
یحیی رحیمی

مکانیسم جدید Monster Hunter World: Iceborne به نام Clutch Claw معرفی شد

یحیی رحیمی 14 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,273 بازدید

اخیرا اطلاعاتی از DLC بزرگ بازی Monster Hunter به نام Monster Hunter World: Iceborne منتشر شده است و همچنین اسکرین شات هایی از هیولاهای جدید نیز وجود دارند. مکانیسم جدید نیز Clutch Claw نام دارد و به نوعی یک چنگ زدن با ناخن و حمله ای وحشیانه است.

برای استفاده از این حالت باید L2 را برای هدف گیری انتخاب کرد و سپس دایره را فشار داد و این باعث خواهد شد که به سمتی از هیولا حمله ور شوید و جان زیادی از او بکنید. همچنین اگر روی کله هیولا هدف بگیرید، با فشار دادن دایره می توانید باعث چرخش هیولا شوید و حالا جهتی که او ضربه را وارد می کند تغییر خواهد کرد. با فشردن R2 نیز می توانید ضربه Flinch به حریف وارد کنید و هیولا صدمه جدی دریافت خواهد کرد.

با فشردن مثلث نیز می توانید حمله ای استاندارد داشته باشید. بستگی به سلاحی که انتخاب کرده اید، صدمه وارده متفاوت خواهد بود و ممکن است که حریف نیز ضربه شما را دفع کند و باید مواظب باشید چه زمانی این جرکت را اجرا می کنید. با فشار دادن L2 نیز بسته به سلاحی که در دست دارید، می توانید از هیولا بالا بروید و یک چکش به صورتش بزنید.

علاوه بر اینها یک سری اسکرین شات ها از حریفان جدید نیز منتشر شده است. سه عدد از این تصاویر مربوط به دشمن جدیدی به نام Barioth است که همان طور که می بینید فوق العاده عظیم است و شکست دادنش چندان آسان به نظر نمی رسد. یک سری تغییرات دیگر نیز معرفی شده است و برای نمونه لازم نیست دیگر دکمه ضرب را برای جمع آوری تک تک آیتم های جایزه فشار دهید. هنگام به کار بردن یک آیتم نیز از شما سوال می شود و یک دیالوگ تایید نشان داده می شود و می توانید بفهمید که این آیتم را وافعا استفاده کرده اید.

Monster Hunter World: Iceborne روز 6 سپتامبر در دسترس PS4 و Xbox One قرار خواهد گرفت و نسخه PC نیز اوایل ژانویه.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.