gears-5
یحیی رحیمی

اطلاعات جدیدی از بخش داستانی و اندازه نقشه Gears 5 منتشر شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1398 بدون دیدگاه
473 بازدید

استودیو The Coalition مدت هاست که در حال ساخت بازی Gears 5 است و قرار است که مرزهای این سری بازی را جا به جا کند. اخیرا در مورد دنیای تقریبا جهان باز آن شنیده ایم و اینکه استودیو از بازی های جهان باز الهام گرفته است. حالا Rod Fergusson اطلاعات دیگری در مورد داستان و نقشه بازی منتشر کرده است.

The Coalition از ابتدا تا به حال گفته است که داستان بازی Gears 5 بزرگترین تا به حال است و از نظر تعداد بازیکن و دشمن نیز فوق العاده است. برای نمونه یک سوم بازی در منطقه ای جهان باز روایت می شود که 50 برابر از مراحل Gears of War اصلی بزرگ تر است. البته که مراحل فرعی نیز فوق العاده زیاد هستند اما باید دقت کرد که آن‌ها طوری ساخته شده اند که یک تجربه خاص را نشان دهند.

برای نمونه یک بات کنار شما سفر خواهد کرد و اسم او Jack است که دارای توانایی های مبارزه جالبی است و می توانید همراه او و با تکیه بر توانایی هایش مراحل فرعی را راحت تر پشت سر بگذارید. این ربات از جدیدهای بازی Gears 5 است که به نوعی یک حالت نقش آفرینی سبک نیز به بازی داده است و می توان از او در مبارزه استفاده کرد. بازیکنان می توانند این توانایی ها را با پیش رفتن در داستان باز کنند و آن‌ها را ارتقا دهند.

حتی در سناریوهایی که مبارزه و تیراندازی پیش می آید نیز بازیکنان می توانند انتخاب کنند که چه موقعیتی را ایجاد کنند و اینطور نیست که حتما مجبور به مبارزه شوید و حتی می توانید به نوعی وارد حالت مخفی کاری شوید و کاری کنید که دشمن شما را نبیند و لازم نیست که هر فردی را دیدید فورا یک گلوله نثار قبلش کنید و او را به زمین بزنید. این ربات جدید نیز فوق العاده جالب است و البته تنها چند روز به عرضه بازی مانده است و به زودی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.