بازی Fallout New Vegas
یحیی رحیمی

مایکروسافت در حال آماده‌سازی برای ساخت بازی Fallout New Vegas 2 است

یحیی رحیمی 6 اسفند 1400 بدون دیدگاه
332 بازدید

دنباله بازی Fallout New Vegas طبق گفته جف گراب توسط مایکروسافت در دست بررسی است و صحبت‌های اولیه در مورد ساخت یا عدم ساخت آن در جریان است. جف گراب در پادکست Grubbsnax ادعا کرد که استودیو Obsidian می‌تواند ادامه بازی نقش‌آفرینی کلاسیک مجموعه فال اوت را به نام Fallout New Vegas 2 بسازد و حال که بتسدا در مالکیت مایکروسافت است؛ این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد.

به گزارش پارسی گیم، جف گراب در قسمت جدید پادکست خود به بازی Fallout New Vegas 2 اشاره کرده است. وی در این مورد گفت: «هنوز بسیار زود است؛ اما افرادی شروع به صحبت کرده‌اند و این کلمات را در جمله قرار دارند. این کلمات هم Obsidian و New Vegas 2 هستند. ما در مورد سالها و سالها فاصله صحبت می‌کنیم؛ اما حداقل علاقه‌ای به آن وجود دارد و گفتگوهایی در حال رخ دادن است که ممکن است به واقعیت تبدیل شود».

جف گراب در ادامه افزود که افراد زیادی در مایکروسافت فکر می‌کنند که این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد و علاقه‌ی بسیار زیاد برای ساخت بازی وجود دارد. گفتنی است بازی Fallout New Vegas در سال 2010 به عنوان یک اثر اکشن نقش‌آفرینی که توسط Obsidian ساخته شده بود؛ منتشر شد. این بازی یک نسخه فرعی یا اسپین‌آف برای مجموعه فال‌اوت به حساب می‌آید و بازی، مناطق تازه‌ای از جمله آریزونا، کالیفرنیا و نوادا را پس از آخرالزمان هسته‌ای نشان می‌دهد.

ساخت بازی Fallout New Vegas 2

احتمال ساخت Fallout New Vegas 2 وجود دارد

مدیرعامل استودیو ابسیدین در سال 2013 در مصاحبه‌ای از علاقه استودیو به ساخت Fallout New Vegas 2 اشاره کرده بود. وی گفته بود که آن‌ها حتماً یک بازی دیگر از مجموعه فال‌اوت خواهند ساخت و ممکن است این بازی با آنچه بتسدا می‌سازد؛ تفاوت داشته باشد. استودیو علاقه خود را به روایت بازی در ساحل غربی آمریکا نشان داده بود و گفته بود که آن‌ها مردمانی اهل غرب آمریکا هستند و بتسدا در سمت شرق دارد.

با خرید استودیو Obsidian توسط مایکروسافت در سال 2018، برنامه‌های برای ساخت یک فال‌ اوت جدید توسط استودیو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. هنگامی‌که مایکروسافت شرکت بتسدا را خرید؛ امید زیادی به زنده کردن این بازی و انتشار دنباله Fallout New Vegas به وجود آمد. این استودیو و بتسدا زیر نظیر مایکروسافت کار می‌کنند و همکاری میان آن‌ها اجتناب‌ناپذیر است. استودیو ابسیدین در حال ساخت بازی Outer Worlds 2 است و ممکن است پس از اتمام آن، سراغ فال اوت نیو وگاس 2 برود.

خرید بتسدا باعث شد تا تعدادی استودیوهای داخلی ایکس باکس از 15 به 23 افزایش پیدا کند و مایکروسافت حق امتیاز بازی‌ها و مجموعه‌های مهمی از جمله Fallout و The Elder Scrolls را بر عهده بگیرد. خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، قدم بعدی است که می‌تواند هماهنگی میان استودیوها را به اوج برساند. با توجه به صحبت‌های جف گراب، فعلاً ساخت بازی Fallout New Vegas 2 تائید نشده است و تنها گفتگوهایی برای ساخت آن شروع شده است.‌

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.