دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Conviction برای XBOX 360
دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Conviction برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction برای XBOX 360

پارسی گیم 19 خرداد 1397 6 دیدگاه
8,869 بازدید

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction برای ایکس باکس 360

Tom Clancys Splinter Cell یکی از محبوب ترین مجموعه بازی های کمپانی یوبی‌سافت است که چندسالی می شود توسط این کمپانی نادیده گرفته شده و شاهد عرضه ی نسخه ی جدیدی از آن نیستیم. یکی از آخرین نسخه هایی این مجموعه دوست دشتنی Tom Clancys Splinter Cell Conviction است که در سال 2010 برای کنسول های نسل هفتمی و رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفت. این بازی همانند دیگر نسخه های این مجموعه روایت گر داستانی تیره و تار از یک مامور آمریکایی است و ما در بازی شاهد مکانیسم های اکشن و مخفی کاری فراوانی در گیم پلی هستیم.

Tom Clancys Splinter Cell Conviction داستان شخصیتی به نام Sam است که به تازگی دخترش را در یک حادثه ی دلخراش و عجیب از دست داده، Sam که به عوامل مرگ دخترش مشکوک شده است مشغول تحقیق می شود، او در طی تحقیقاتش به مسائل فراوانی پی می برد و متوجه می شود که قتل دخترش یک مسئله ی ساده نیست بلکه ابعادی بزرگ تر و ملی دارد! شما در نقش Sam که حالا سنش بالا رفته و دیگر توانایی های سابق را ندارد، باید به مصاف دشمنانتان بروید و انتقام دخترتان را از آن ها بگیرید.

شاید بتوان مهمترین مکانیسم سری Tom Clancys Splinter Cell را مخفی کاری در طی گیم پلی آن دانست، مکانیسمی که همچنان در Tom Clancys Splinter Cell Conviction نیز وجود دارد، با اینکه مخفی کاری بازی نسبت به نسخه های پیشین کمی کمتر شده و ما شاهد اکشن بیشتری هستیم، اما شما همچنان می توانید با حرکت در سایه ها و مخفی نگه داشتن خود از دید دشمنان مراحل بازی را به پایان برسانید.

Tom Clancys Splinter Cell Conviction از لحاظ بصری یک انقلاب نسبت به نسخه های قبلی خود به حساب نمی آید اما گرافیک فنی و هنری بازی در حدی هستند که شما را از خود نا امید نکنند.

Tom Clancys Splinter Cell Conviction یک بازی فوق العاده با داستان و گیم پلی جذاب از سری Tom Clancys Splinte است که تجربه ی آن را به همه دوستداران این مجموعه توصیه می کنم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    تو کدوم شبیه ساز اندروید و چجوری بالا بیارمش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arshia

    مهمان

    سلام . برای اجرای بازی روی جیتگ چه نسخه ای رو باید دانلود کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hosseingh

    مهمان

    سلام بازی های ایکس باکس رو مثل همین اسپلینتر سل یا هربازی که توی این سایت هست رو با چه برنامه شبیه سازی توی گوشی اندروید بازی کنم؟لطفا زودتر جواب بدید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    joe-killer

    مهمان

    این نسخه روی Jtag کار میکنه؟
    منظورم نسخه free rigeon
    نسخه complex چی؟ اون هم روی Jtag کار میکنه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به joe-killer

      پشتیبانی

      خیر

    • Avatar

      اشکان اریان در پاسخ به joe-killer

      مهمان

      سلام
      خیلی ممنون از زحمات شما پارسی گیم
      ولی این بازی روی دستگاه jtag اجرا میشود
      خودم نصب کردم شد