یحیی رحیمی

بازی رایگان روز Epic Games: با Hello Neighbor آشنا شوید

یحیی رحیمی 11 دی 1398 بدون دیدگاه
746 بازدید

تعطیلات آخر سال میلادی فرا رسیده است و فروشگاه Epic Games نیز به این منظور شروع به بذل و بخشش کرده است. چند روزی است که یک سری بازی های رایگان به صورت روزانه معرفی می شوند و برای همین تصمیم گرفتیم که هر روز با اعلام بازی رایگان جدید Epic Games با شما همراه باشیم.

روح کریسمس مربوط به بخشیدن و هدیه دادن است و برای همین می توانید بازی Hello Neighborرا به صورت رایگان از Epic Games Store دریافت کنید. بازی Hello Neighbor در سال 2017 عرضه شد و بازیکن را در چالش بزرگی برای فرار از دست یک همسایه فوق العاده ترسناک و آزاردهنده قرار می دهد. برای دریافت این بازی کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و سپس آن را به لیست بازی های خود اضافه کنید.

شما در بازی Hello Neighbor در نقش یک دزد ظاهر خواهید شد، وظیفه‌ی شما در بازی این است که به خانه‌ی همسایه‌های خود نفوذ کرده و وسایل آن‌ها را به سرقت ببرید. همه‌چیز به این سادگی‌ها که به نظر می‌رسد نیست، در دزدی‌های موانع بسیار زیادی در مقابل شما قرار دارند، از حیوانات خانگی گرفته تا خود همسایه‌ها، یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده و مثبت بازی Hello Neighbor هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ی حریفان است به صورتی که با کوچک‌ترین صدا و یا اشتباهی متوجه حضور شما خواهند شد. در طول بازی شما علاوه بر دزدی باید به بررسی برخی موارد دیگر نیز بپردازید که در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد، ازجمله این موارد می‌توان به رازهای همسایه‌ها و معماها اشاره کرد.

شاید فکر کنید که این بازی حوصله سربر باشد اما بازی هیجانی فوق العاده را پشت هر تصمیم شما پنهان کرده است. این بازی همچنین در ابتدا مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و با انتشار آپدیت ها و پچ های بعدی نیز به کیفیت آن افزوده شد. می توانید چند ساعت از اوقات خالی خود را با Hello Neighbor پر کنید. بالاخره سنگ مفت گنجشک مفت!

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.