دانلود بازی Solar Ash برای PC
دانلود بازی Solar Ash برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Solar Ash برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1400 1 دیدگاه
3,525 بازدید

دانلود بازی Solar Ash برای کامپیوتر

پلتفرمرها یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین سبک‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. تنوع بالای این عناوین باعث شده افراد بسیاری با آن‌ها آشنا شوند و به دلیل گیم پلی جذاب و ساده‌ای که دارند، مخاطبان را به‌سادگی جذب می‌کنند. در چند سال اخیر بسیاری از موفق‌ترین بازی‌های ساخته‌شده در همین سبک پلتفرمر بوده‌اند. بازی Solar Ash از استودیو Heart Machine عنوانی جدید و جذاب در همین سبک بوده که ماجراجویی‌های مهیجی را با سبک هنری متفاوتش برایتان رقم خواهد زد.

داستان بازی ماجراهای شخصیتی به اسم Rei را روایت می‌کند. او به‌عنوان یک Voidrunner می‌تواند کنترل سیاهچاله‌ها را در دست بگیرد و از آن‌ها به نفع خودش استفاده کند. به‌تازگی سیاره محل سکونت Rei تهدید شده و حال او باید برای جلوگیری از نابودی آن، تمام تلاشش را بکند. ماجراجویی‌های پرمخاطره بسیاری در این مسیر انتظارتان را خواهد کشید و نبردهای جذاب و مهیجی را در کنار Rei تجربه می‌کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی سبک هنری و جذابش است که آن را متمایز می‌کند. استفاده از رنگ‌های ویژه و تصویرپردازی هنری بازی آن را در همان وهله اول به‌شدت زیبا جلوه داده و به شما نوید تجربه‌ای به‌یادماندنی در دنیایی تخیلی می‌دهد. از لحاظ گیم پلی، با یک عنوان کلاسیک پلتفرمر روبه‌رو هستید که ترکیبی از حرکت کردن، پریدن، جاخالی دادن و ضربه زدن با شمشیر است. تمرکز بیشتر بازی در عبور از موانع و حرکت کردن است و به مبارزات کمتر پرداخته شده است. همچنین کاراکتر شما امکان کنترل جاذبه را در برخی مراحل دارد که باعث می‌شود عمق بیشتری به گیم پلی تزریق شود.

اگر ماجراجویی‌های جذابی در مکان و زمان را می‌خواهید تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید. علاوه بر گیم پلی جذاب، محیط‌های زیبا و تصاویر هنری بسیاری را خواهید دید. برای مبارزه با جاذبه و سیاهچاله‌ها خودتان را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Solar Ash با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB
Direct X: DirectX 11
Graphics: Nvidia GeForce GTX 550 Ti, 1 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB
Storage: 10 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 12 GB
Direct X: DirectX 12
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970, 4 GB or AMD Radeon RX Vega 64, 8 GB
DirectX: DirectX 12
Storage: 10 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set amidst a surreal dreamscape filled with long-abandoned ruins of great civilizations past, you play as Rei, a Voidrunner determined to stop at nothing to save her planet from falling prey to the Ultravoid’s path of eternal hunger.
Fight through mobs of grotesque creatures, grind rails with sheer delight, grapple to wild heights, take down enormous bosses, and surf the ashen clouds of shattered, bygone worlds swallowed by the void.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.45 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • midnight

    midnight

    مهمان

    تازه تمومش کردم و واقعا محشر بود. سیر داستانیش اول به نظر ساده میومد ولی هرچی بیشتر جلو رفت پیچیده تر شد. صد درصد ارزش دانلود کردن رو داره.

    پاسخ دهید