Red Dead Online
یحیی رحیمی

Red Dead Online را تا ششم خرداد به رایگان روی کنسول PS4 بازی کنید!

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
831 بازدید

دیروز آپدیت بزرگی برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 به نام Red Dead Online منتشر شد و این بخش به صورت رسمی از حالت بتا خارج شد. آمار و ارقام نشان می دهد که این بخش برعکس بخش آنلاین GTA V طرفدار زیادی ندارد و کمپانی Rockstar به این دلیل تصمیم به رایگان کردن آن به مدت محدود برای کاربران کنسول PlayStation 4 گرفته است.

گفتنی است که بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 تا روز ششم خرداد برای تمام بازیکنان رایگان خواهد بود و همچنین لازم نیست که اشتراک PlayStation Plus را نیز داشته باشید و تنها کافی است به فروشگاه سونی بروید و بازی را به لیست دانلود خود اضافه کنید. ممکن است بارها دلتان خواسته باشد که Red Dead Online را تجربه کنید و بعد از آن تصمیم به خریدش بگیرید اما هیچ وقت این فرصت برایتان پیش نیامده، الان زمان خوبی برای این کار است.

بعد از اتمام این مدت نیز لازم نیست تمام مبلغ را برای خرید بازی بپردازید و تخفیف خوبی در این مورد دریافت خواهید کرد. همان طور که گفتیم دلیل آن خارج شدن Red Dead Online از حالت بتا است و آپدیت جدید روح تازه ای به آن بخشیده است. این آپدیت مراحل داستانی جدید و همچنین رویدادهای Free Roam و رقابت هایی مانند ماهی گیری و تیراندازی را اضافه می کند و همچنین می توانید به انجام بازی پوکر بپردازید.

جالب است که گیم پلی بازی نیز تغییراتی به خود دیده است و می توانید مشخص کنید که بازیکنی تهاجمی هستید یا اینکه دوست دارید بنشینید و به گشت و گذار در دنیای آن بپردازید. Red Dead Online بازیکنان زیادی را به خود کشیده است و البته گزارش ها حاکی از آن است که درامد کسب شده توسط این بخش، 5 برابر کمتر از GTA Online است و البته دلیل آن عملکرد فوق العاده و دور از باور GTA است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.