پلیس بازی GTA
یحیی رحیمی

حالت دزد و پلیس بازی GTA Online پس از مرگ جورج فلوید لغو شد

یحیی رحیمی 6 مرداد 1401 بدون دیدگاه
644 بازدید

گزارش اخیر بلومبرگ از شخصیت اصلی بازی GTA 6 رونمایی کرد و فهمیدیم که این بازی دارای دو شخصیت اصلی است و یکی از آن‌ها زنی اهل آمریکای لاتین است. گزارش بلومبرگ به شرایط کاری Rockstar Games می‌پردازد و مدعی است که حالت دزد و پلیس بازی GTA Online پس از مرگ جورج فلوید و اعتراضات شدید علیه سیستم پلیس در آمریکا لغو شده است. این گزارش نشان می‌دهد که فرهنگ کاری راک‌استار با سال‌های گذشته تفاوت پیدا کرده است.

جیسون شرایر در گزارش جدید به وضعیت نامناسب استودیوهای راک‌استار در سال‌های گذشته پرداخت و اینکه چطور فشار کاری بیش از حد، زندگی کارمندان را به هم ریخته است. این گزارش در نتیجه مصاحبه با اعضای استودیو نوشته شده و نشان می‌دهد که تعدادی از کارمندان نیز چندان توجهی به فرهنگ کاری صحیح نداشته‌اند. راک‌استار تغییراتی را ایجاد کرده که فضای کاری را بهبود می‌دهد. این تغییرات با اعتراضات گسترده علیه مرگ جورج فلوید و بی‌عدالتی نسبت به زندگی سیاهان شروع شده است.

راک‌استار طبق ادعای شرایر در حالت ساخت حالت دزد و پلیس GTA Online به نام Cops ‘n’ Crooks بوده است. این محتوا قرار بوده طی آپدیت جدید منتشر شود؛ اما اعتراضات سراسری باعث شد تا راک‌استار، بدون معرفی از انتشار آن خودداری کند. این حالت بازی‌کنان را به دو تیم تقسیم می‌کند. گروهی از خلاف‌کارها باید به اسکورت کردن رئیس خود بپردازند و در عین حال پلیس باید جلوی حرکت آن‌ها را بگیرد و رئیس را به قتل برساند.

دزد و پلیس GTA Online

حالت دزد و پلیس GTA Online

دلیل لغو محتوای پلیسی جی تی ای آنلاین، نگرانی مدیران ارشد نسبت به نظر بازیکنان در مورد نیروی پلیس بوده و اینکه نظر عموم در مورد پلیس آمریکا پس از اعتراض‌های سال 2020 چندان مثبت نیست. مردم آمریکا پس از مرگ جورج فلوید به دست یکی از مأموران پلیس، درخواست حذف بودجه حکومتی و ایجاد تغییرات گسترده در ساختار نیروی پلیس را دارند. تنفر نسبت به نیروی پلیس باعث شد تا راک‌استار تصمیم به لغو محتوای پلیسی و حالت جدید بگیرد و هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن آن وجود ندارد.

گفتنی است این حالت جدید قرار بوده تا تغییراتی در بازی کودکانه دزد و پلیس ایجاد کند و بازی‌کنان را به صورت آدم‌‌های خوب و آدم‌های بد تقسیم‌بندی کند. چنین کاری بدون شک با اعتراض بازی‌کنان در چنین شرایطی مواجه می‌شد. راک‌استار در ادامه تغییرات مهمی در بدنه استودیوها پدید آورده و حتی محتوای ترنس‌فوبیک GTA V را حذف کرده است و برای اولین بار قرار است یک زن لاتینو، شخصیت اصلی بازی GTA 6 باشد. نظر شما چیست؟‌

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.