فرانکلین GTA V
یحیی رحیمی

بازیگر فرانکلین در GTA V به دنبال انصراف در روز اول تولید بوده است

یحیی رحیمی 25 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,055 بازدید

بازی GTA V با ارائه سه شخصیت اصلی، تغییر بزرگی در مجموعه بازی Grand Theft Auto ایجاد کرد. همین مساله محبوبیت بازی جی تی ای 5 را دوچندان کرد و در سوی دیگر، تولید بازی را پیچیده کرد. بازیگر نقش فرانکلین در کتاب جدیدش نوشته است که او پس از آگاهی از سختی‌های توسعه بازی به دنبال انصراف بوده است و می‌خواسته است همان روز اول از تیم تولید بازی جدا شود.

به گزارش پارسی گیم، انتشار بازی GTA V در سال 2013 رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد. این بازی جهان‌آزاد رکورد پرفروش‌ترین محصول سرگرمی تاریخ را از سوی گینس دریافت کرده است و موفقیت آن، رزومه کاری فوق‌العاده‌ای برای بازیگران به شمار می‌رود. بازیگر نقش فرانکلین به نام Shawn Fonteno همان روز اول شروع پروژه در مورد تولید بازی دچار شک شده است و به دنبال انصراف و جدا شدن از تیم بوده است.

فرانکلین کلینتون یکی از سه شخصیت اصلی بازی جی تی ای 5، در واقع خلاف‌کاری خیابانی است و برای ساخت زندگی بهتری تلاش می‌کند. فونتنو در کتاب جدیدش به نام «سفر من از خیابان‌ها به کنسول بازی شما» در مورد زندگی خود صحبت کرده است و اطلاعات جالبی در مورد روزهای ابتدایی توسعه بازی GTA V منتشر کرده است. او نوشته است که از جلسات موشن کپچر و همچنین صدابرداری آگاه نبوده است و نمی‌دانسته که این بازی، چنین فرایند تولید پیچیده‌ای دارد.

فرانکلین GTA V

انصراف بازیگر فرانکلین از GTA V

Shawn Fonteno پس از آنکه مجبور به پوشیدن لباس موشن کپچر می‌شود و پا به استودیو اصلی می‌گذارد، دچار شک می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا از کار انصراف دهد. او در واقع از پوشیدن این لباس تنگ هراس داشته و پس از آنکه لباس را می‌پوشد، می‌بینید که تیم تولید در پشت‌ صحنه در حال تغییر مدل اسکن‌شده او است. او که با چنین وضعیتی آشنا نیست و تابه‌حال چنین لباسی به تن نکرده، به‌سوی رختکن می‌رود و به تولید‌کننده اطلاع می‌دهد که دیگر نمی‌تواند ادامه دهد.

تولید‌کننده با بازیگر فرانکلین در بازی GTA V صحبت می‌کند و قرارداد تازه‌ای بسته می‌شود. طبق این قرارداد، تمام اعضای تیم باید لباس موشن کپچر به تن کنند تا فونتنو بتواند به راحتی به بازی در نقش خود بپردازد. در واقع او از نمایش بدنش به این صورت شرم داشته است و نمی‌توانسته در چنین حالتی به بازی بپردازد. این قرارداد در آخر باعث می‌شود تا تولید بازی ادامه پیدا کند و جلسات موشن کپچر بدون مشکل پیش برود.

فرانکلین مهم‌ترین شخصیت داستان است که اخیراً در بسته الحاقی GTA Online همراه لامار دیویس حضور پیدا کرد و ماجراجویی تازه‌ای را همراه او دنبال کردیم. سرنوشت مایکل در بازی GTA 5 نیز همراه این بسته الحاقی مشخص شد. به‌تازگی سرویس GTA Online + شروع به کار کرده که با عدم استقبال بازی‌کنان همراه شده است.

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.