rockstar-games
یحیی رحیمی

موسس Rockstar Games ماه آینده این کمپانی را ترک خواهد کرد

یحیی رحیمی 16 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,350 بازدید

کمپانی Take-Two Interactive امروز اعلام کرده است که موسس استودیو Rockstar Games به نام Dan Houser که بیش از 20 سال است در این استودیو مشغول به کار است، ماه آینده از کمپانی جدا خواهد شد.

این خبر روی وب سایت رسمی Take-Two قرار داده شده است و بر این اساس Houser روز 11 مارس 2020 از استودیو Rockstar Games جدا خواهد شد. او یکی از موسسان استودیو است و اخیرا به عنوان معاون کل استودیو نیز فعالیت می کرد. هر چند که او از اوایل سال 2019 تا به حال از استودیو مرخصی گرفته بود و حالا به طور کامل از کار در استودیو کناره گیری کرده است.

در متن منتشر شده بیان شده است که او اوایل سال 2019 از شرکت مرخصی گرفته است و حالا در تاریخ 11 مارس نیز به طور کامل از این کمپانی جدا خواهد شد. در ادامه از فعالیت های او تشکر شده است و موفقیت به دست آمده توسط استودیو را نیز کاملا ناشی از تلاش های Houser دانسته شده است. او البته تنها موسس استودیو Rockstar نبود و بلکه جزو تیمی از موسسان بود که سالهاست روی پروژه های مختلفی کار می کنند.

Houser یکی از تاثیرگذارترین افراد روی بازی های بزرگ استودیو نیز بوده است. او مسئولیت تهیه کنندگی و نویسندگی بازی های بزرگی مانند Grand Theft Auto V و Red Dead Redemtpion 1 & 2 را برعهده داشته است. جدا از آن روی بازی های Max Payne 3 و L.A Noire نیز کار کرده است. برادر او به نام Sam نیز ریاست استودیو را برعهده دارد و البته قرار نیست از سمت خود کنار برود.

عجیب است که Dan Houser بعد از سالها تلاش برای Rockstar از این استودیو جدا شده است. شایعه ای وجود دارد که حاکی از تغییر رویه Take-Two و تولید بازی های جدید دارد. به هر حال مشخص نیست که او در آینده به دنبال چه خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.