Gone-Home
یحیی رحیمی

بازی Gone Home را به رایگان از فروشگاه Humble Store دریافت کنید

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
678 بازدید

قیمت بازی های اورجینال برای ما ایرانی ها بسیار بالاست و تقریبا با ارزش پولی ما، سخت است که بتوان تمام بازی های معتبر روز را تهیه کرد. به همین منظور بازی های رایگان برای ما بسیار جذاب هستنند و به تازگی نیز بازی دیگری توسط فروشگاه Humble Store مجانی شده است. Gone Home جدیدترین بازی رایگان این فروشگاه است و برای آن‌هایی که می خواهند یک بار هم که شده این بازی را تجربه کنند، فرصت مناسبی پیش آمده است.

Gone Home البته کمی قدیمی است و در سال 2013 برای PC روانه بازار شده است. این بازی یک عنوان در سبک ایندی و اول شخص است و تجربه جالبی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. فروشگاه Humble Store اما نسخه بدون قفل و DRM Free آن را در اختیار بازیکنان قرار داده است و تا تاریخ 3 ماه میلادی می توانید آن را از طریق فروشگاهشان به رایگان دریافت کنید.

Humble Store این کار را به منظور ارتقای فروشگاه خود و کشاندن بازیکنان بیشتر به سمت خود انجام می دهد. این سرویس دارای بیش از 60 بازی جذاب است و تنها با پرداخت اجاره بهای آن، می توانید ماهانه به تمام آن بازی ها دسترسی داشته باشید. در صورت دریافت Gone Home، برای همیشه آن را خواهید داشت و از آن خود شما خواهد شد.

می توانید Gone Home را از این لینک دریافت کنید و لازم است که ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و لازم نیست کار خاصی انجام دهید. بازی به صورت مستقیم از خود فروشگاه اجرا خواهد شد و نیازی به نصب آن روی یک لانچر دیگر یا استیم نیست. اولین بار نیست که این این بازی به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می گیرد و قبلا نیز از طریق سرویس های Xbox Live Gold و PlayStation Plus عرضه شده بود.

سال 2018 شاهد پورت کردن بازی به کنسول Switch بودیم که البته طرفداران زیادی پیدا نکرد اما خب هنوز راه دیگری برای تجربه این بازی است. همین الان می توانید Gone Home را به رایگان دریافت کنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.