headsnitchers
یحیی رحیمی

بازی رایگان Humble Bundle: این Headsnatchers کله خرد کن!

یحیی رحیمی 20 دی 1398 بدون دیدگاه
450 بازدید

فروشگاه Humble Bundle هر چند وقت یکی از بازی هایش را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. ممکن است دفعه های قبل نیز بازی های رایگان شده این فروشگاه را دریافت کرده باشید. هر چه باشد حالا این فروشگاه با یک بازی رایگان جدید برگشته است و این Headsnatchers است که با آن جلوه های بصری بامزه و ویژگی های بامزه، مهمان روز رایانه های شخصی ماست.

بازی Headsnatchers در واقع یک عنوان گروهی است که می توان حسابی خود و دوستانتان را با آن به چالش بکشید. هدف این بازی جدا کردن کله سر بازیکنان دیگر است و برای این کار نیز 25 نقشه مختلف و عجیب و غریب تدارک دیده شده اند. برای چشیدن مزه پیروزی سلاح ها و ویژگی های مختلفی پیش رو دارید. می توان به انواع و اقسام مختلف دشمن را از دور مسابقه خارج کرد و از میزان خلاقیت به کار رفته در این بازی تعجب خواهید کرد.

سرهای مختلف روی شخصیت های بازی از کارتون ها و انیمه های مشهور برداشته شده اند و برای همین ممکن است افراد نام آشنایی را مشاهده کنید و البته می توانید تا 20 سر را نیز به صورت یادگاری پیش خود نگه دارید. جدا از بخش آنلاین و جذاب آن، می توانید بخش تک نفره و زامبی محورش را نیز امتحان کنید. هر مرحله از بازی سختی خاص خودش را دارد و البته باید از همین الان بدانید که کشتن تمام زامبی ها و هیولاهای موجود در بازی کار راحتی نیست و ممکن است جایی کم بیاورید.

از ویژگی های برجسته بازی می توان به پشتیبانی از قابلیت مولتی پلیر و همچنین 4 مود و 25 سطح مختلف اشاره کرد. این بازی تمام المان های مخصوص برای سرگرم شدن را دارد. دیگر توضیح بیشتر از این لزومی ندارد و خودتان می توانید همین الان با کلیک روی این لینک به Humble Bundle Store منتقل شوید و بازی را به صورت رایگان دریافت کنید. دقت کنید که بازی تنها تا روز 12 ژانویه در دسترس خواهد بود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.