دانلود بازی Ikenfell برای PC
دانلود بازی Ikenfell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ikenfell برای PC

پارسی گیم 21 مهر 1399 بدون دیدگاه
2,704 بازدید

دانلود بازی Ikenfell برای کامپیوتر

ایده مدرسه جادو و داستان هری پاتر قطعاً یکی از بکرترین ایده‌های داستانی به‌حساب می‌آید که بیشتر مردم دنیا را تحت تأثیر قرارداد. از آن موقع تابه‌حال، مدرسه جادو به اشکال دیگری در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی به کار گرفته‌شده‌اند. استودیو Happy Ray Games هم از این ایده بی‌خبر نیست و اخیراً به تهیه‌کنندگی شرکت Humble Games، بازی Ikenfell را که یک اثر نقش‌آفرینی تاکتیکال و نوبتی است را ارائه داده تا داستان گروهی از شاگردان مدرسه جادو و چالش‌های پیش روی آن‌ها را به تصویر بکشد. دنیای جادویی این بازی را به‌خوبی بگردید و در مبارزات چالش‌برانگیزی با هیولاها و غول‌های سرسخت شرکت کنید و رازهای تاریک این سرزمین سحرآمیز را با ورد جادویی‌تان روشن کنید.

شخصیت اصلی بازی Ikenfell یک فرد معمولی به نام Maritte است که تازه‌وارد مدرسه جادوی ایکن فال شده و انگیزه‌اش، پیدا کردن خواهرش است که مدت زیادی است که به خانه برنگشته و از او هیچ خبری ندارد. ورود به مدرسه جادو همان و افتادن در دام بلاها همان. به‌زودی می‌فهمید که این دنیای ساده و بی‌آلایش ما با هیولاها و دشمنان زیادی همراه است که باید توسط قدرت جادو آن‌ها را به جهنم‌دره‌ای که ازآنجا آمده‌اند برگردانید. انواع و اقسام وردها و معجون‌های جادویی در بازی استفاده‌شده‌اند که مبارزه با دشمنان را هیجان‌انگیز و جالب کرده است. دفع حملات دشمنان نیاز به استراتژی مناسبی دارد و حفظ تعادل میان ریتم و استراتژی کار چندان آسانی نیست و برای همین است که تعدادی از منتقدان، بازی ایکن فال را یک اثر دشوار می‌نامند. بیش از 100 ها دشمن متنوع ازجمله ارواح، هیولا و حتی شاگردان و اساتید هم جلوی راه شما قرار خواهند گرفت و شکستن دادن آن‌ها نیاز شیوه‌های مختلف دفاع و حمله دارد.

صدها آیتم مختلف در بازی Ikenfell وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کلاه، چوب جادو و انگشترهای سحرآمیز اشاره کرد. دنیای بازی پر از گنجینه‌های پنهان است و پیدا کردنشان شمارا در این جنگ نابرابر یاری می‌رساند. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و پیکسلی توسعه‌یافته که آن را به یک اثر ساده ازلحاظ ظاهری اما غنی ازلحاظ گیم پلی تبدیل کرده است. منتقدان حسابی از بازی و گیم پلی آن تعریف کرده‌اند و بررسی‌های مثبتی از سوی کاربران هم نوشته‌شده که ارزش تجربه این بازی را بالا می‌برد. بسیاری باور دارند که شخصیت‌های بازی بامزه و سرگرم‌کننده هستند و در کنار موسیقی خاصش، به دل گیمرها می‌نشیند. در این سبک، نگاهی به بازی‌های UnderMine و Hades بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Ikenfell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Iris 6100
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A turn based-tactical RPG about a group of troublesome magic students. Use timing mechanics to power your spells and block attacks, explore the twisted halls of a vast magic school, fight challenging monsters and bosses, find tons of hidden treasure, and uncover dark secrets never meant to be found.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.