The Witness
یحیی رحیمی

با The Witness بازی رایگان این ماه Epic Games Store آشنا شوید

یحیی رحیمی 17 فروردین 1398 بدون دیدگاه
895 بازدید

Epic Games Store تقریبا همه کار برای جذب مخاطبان استیم کرده است و یکی از استراتژی هایش نیز رایگان کردن بعضی بازی های محبوب است. البته اگر از اختصاصی کردن بازی های جدید بگذریم. به هرحال این ماه شاهد مجانی شدن The Witness هستیم و این بازی معمایی در سال 2016 منتشر شده است و استدیو Braid نیز وظیفه ساخت آن را برعهده داشته است.

The Witness دارای اتمسفر خوبی است و معماهای جالبی را به همراه دارد و می توانید ساعتها خود را با آن سرگرم سازید. بازی شاید در نگاه اول چنان که انتظار داشته باشید، نباشد اما باید بگوییم که سنگ مفت و گنجشک مفت و اگر از آن خوشتان نیامد نیز هزینه ای بابت آن پرداخت نکرده اید.

تقریبا هر چه بیشتر پیش بروید، پازل های سخت تری را خواهید دید و پازل های قدیمی را فراموش خواهید کرد و مثلا اگر بار دیگر به تجربه این بازی بپردازید، بعضی مراحلی که حتی یک بار آن‌ها را طی کرده اید نیز دوباره شما را به زحمت خواهند انداخت و این واقعا راز عجیبی است و ممکن است به دلیل تعداد زیاد مراحل باشد. همان طور که می دانید، تمام کردن یک بازی واقعا لذت بخش است و تمام لذتش نیز در همان پایان مخفی شده است اما در مورد The Witness باید بگوییم که این بازی واقعا سخت و چالش برانگیز است.

تقریبا پایان بردن این بازی کار دشواری است و ممکن است برای یک ساعت از آن لذت ببرید اما در آخر کفر شما را در خواهد آورد. این حرف ها به معنی آن نیست که بازی را ذخیره نکنید و می توانید با کلیک روی این لینک، برای همیشه The Witness را در لیست بازی های خود داشته باشید. این عنوان تا روز 18 آوریل مجانی خواهد بود و بعد از آن Transistor جای آن را خواهد گرفت.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.