epic games store
یحیی رحیمی

اضافه شدن Achievement به فروشگاه Epic Games در آینده ای نزدیک

یحیی رحیمی 9 مرداد 1399 بدون دیدگاه
487 بازدید

فروشگاه Epic Games از زمان انتشار تا به حال مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. این فروشگاه هیچ کدام از ویژگی های استاندارد یک پلتفرم بازی را ندارد و نسبت به فروشگاه استیم، قابلیت های کمتری در اختیار کاربر قرار می دهد. با گذشت دو سال از شروع به کار فروشگاه، بخش Achievement به درخواست کاربران در آپدیت جدید گنجانده شده است.

Epic Games امروز در اکانت توییتر خود خبر از اضافه شدن بخش Achievement به فروشگاه در آینده ای نزدیک داده است. در پیام منتشر شده گفته شده است که تعدادی از بازی ها بخش اچیومنت را نشان خواهند داد و این قابلیت در اختیار تعدادی از بازی ها قرار گرفته است. واضح است که اضافه شدن این بخش به تمامی بازی ها چندان کار آسانی نیست و به این زودی ها انجام نخواهد گرفت.

Epic Games Achivments

اپیک از آینده ای نزدیک خبر داده است که پشتیبانی از ویژگی گفته شده به تمامی بازی ها اضافه شود. در ادامه توییت گفته شده است که Achievement در حالت تست و بررسی قرار دارد و ممکن است شاهد یک سری اشکالات باشیم و فعلا باید منتظر تغییرات بیشتر بمانیم. اضافه شدن اچیومنت پیشرفت خوبی برای فروشگاه به حساب می آید اما انتقادات را کنار نخواهد زد. این پلتفرم راه زیادی تا رسیدن به استیم دارد.

ویژگی هایی چون انتشار بازی های مجانی به صورت هفتگی و بازی های انحصاری زمانی به رشد فروشگاه کمک کرده است اما در آخر، وجود قابلیت های یک پلتفرم استاندارد بازی باعث تثبیت کاربران خواهد شد. امیدواریم به زودی ویژگی های بیشتری به Epic Game Store اضافه شود. نظر شما در مورد این فروشگاه چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.