fortnite season 10
یحیی رحیمی

هر آنچه باید از فصل دهم بازی Fortnite بدانیم: تغییرات نقشه و تاریخ شروع

یحیی رحیمی 8 مرداد 1398 بدون دیدگاه
594 بازدید

فصل دهم بازی Fortnite اواخر این هفته شروع به کار خواهد کرد و هر آنچه تابه‌حال فهمیده‌ایم را گرد هم آورده‌ایم و بیایید باهم آن‌ها را دوره کنیم. پایان فصل نهم بازی با جنگ میان یک‌دو غول بزرگ بود که به خیر گذشت و در آخر یک گوی جادویی نیز دیده شد که مشخص نیست قرار است که سهمی در فصل دهم بازی داشته باشد.

اولین تیزر بازی دیروز منتشرشده که از بازیکنان می‌خواست تا به گذشته فکر کنند و قطعاً این گوی جادویی رفتاری مانند ماشین زمان خواهد داشت. علاوه بر این‌ها یک پوسته جدید Heist نیز معرفی‌شده است که مود جدیدی را نیز اضافه می‌کند و این تابستان را برای طرفداران Fortnite فوق‌العاده می‌کند. اما کمی وارد جزئیات کار شویم:

تاریخ شروع فصل دهم Fortnite

fortnite season 10

فصل دهم بازی قرار است که روز 1 اوت میلادی با پایان یافتن چالشی که دو هفته پیش شروع‌شده بود، آغاز شود. قرار است که سرورهای بازی در ساعت 12 و نیم ظهر همان روز به‌وقت‌تهران خاموش شوند و این کار البته چندساعتی طول خواهد کشید و بعدازآن قرار است که آپدیت جدید در دسترس همه قرار گیرد.

بتل پس فصل دهم Fortnite

بتل پس فصل دهم بازی نیز معرفی‌شده است که قیمتی حدود 8 پوند یا 950 پول داخل بازی برای شما آب خواهد خورد. قرار است که قیمت دقیق آن باعرضه فصل جدید اعلام شود و ممکن است با داشتن XP های بیشتر، قیمت آن برای شما فرق کند.

تغییرات نقشه فصل 10

fortnite orb

آتش‌فشان بالاخره در فصل 9 فوران کرد و این محل به Pressure Plant تبدیل شد. جنگ بین این دو غول رباتیک نیز محیطی خالی به‌جا گذاشت و ممکن است که دوباره این ربات‌ها را در فصل 10 ببینیم. گوی جادویی نیز حالا بزرگ‌تر شده است و به نظر سفر در زمان در فصل دهم بازی روال شود. یک سری مکان‌های قدیمی مانند Dusty Depot نیز قرار است بازگردند.
با توجه به اینکه Pressure Plant در حال حاضر خالی‌شده است، مشخص نیست که این مکان با چه پر خواهد شد یا اینکه کلاً قرار است محو شود.

شایعات فصل دهم

تغییرات نقشه در فصل‌های گذشته بیشتر در قسمت سمت راست و بالا بوده است و احتمالاً این فصل تغییری در قسمت‌های دیگر نیز خواهیم داشت. احتمالاً Heist های این فصل با سفر در زمان ترکیب شوند که فوق‌العاده جذاب خواهد بود. قرار است که نقشه بازی بین گذشته و آینده تغییر کند که این قطعاً چالش‌های هفتگی را سخت خواهد کرد و قطعاً باید در همان زمان معرفی به انجام چالش‌ها پرداخت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.