Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 راه زیادی تا انتشار دارد: به این زودی شاهد عرضه آن نخواهیم بود

یحیی رحیمی 17 اسفند 1397 بدون دیدگاه
680 بازدید

یکی از بازی هایی که چشم همه را به خود خیره کرده است، Cyberpunk 2077 است. می توان گفت که این عنوان یکی از بهترین های نسل خود حساب می شود و دنیای آینده نگرانه آن در هر تریلری که منتشر می شود بزرگتر و حجیم تر به چشم می آید. به تازگی ویدیوی از تیم توسعه بازی منتشر شده است و آن‌ها نیز نظر خود را در مورد این RPG عظیم گفته اند و به نظر می رسد که روند توسعه بازی کمی کندتر از چیزی باشد که فکر می کردیم.

این ویدیو جدید توسط PlayStation منتشر شده است و روی روند توسعه بازی Cyberpunk 2077 تمرکز دارد و چندین عضو استدیو CD Projekt RED را مشاهده می کنیم و با نظر آن‌ها در مورد توسعه و خود بازی آشنا می شویم. در پایان ویدیو مشاهده می کنیم که توسعه Cyberpunk 2077 از آن چیزی که فکر می کردیم بیشتر طول خواهد کشید و خود بازی نیز به این زودی ها عرضه نخواهد شد. در ویدیو شاهد توضیحاتی از تغییر دوربین بازی به حالت اول شخص هستیم و همچنین گرافیک فوق العاده بازی در شب.

بازی در کنفرانس E3 پارسال واقعا گل کاشت و به نظر می رسد که تا چند ماه آینده تنها شاهد گمانه زنی هایی از بازی خواهیم بود و در کنفرانس E3 امسال اما شاهد بازگشت این بازی به صحنه ها خواهیم بود و گیم پلی جدیدی از آن را مشاهده خواهیم کرد و امیدواریم که اطلاعات جدیدی از بازی را دریافت کنیم.

Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول ها و PC در دست توسعه قرار دارد و همچنین تاریخ انتشار آن نیز مشخص نیست و خوشبختانه تا قبل از 2077 اتفاق خواهد افتاد! می توانید این ویدیو را مشاهده کنید و از روند توسعه بازی و دیدگاه توسعه دهندگان نسبت به بازی بیشتر مطلع شوید. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.