بازی The Witcher Remake
یحیی رحیمی

بازی The Witcher Remake کاملاً جهان باز خواهد بود

یحیی رحیمی 8 آذر 1401 بدون دیدگاه
459 بازدید

استودیو CD Projekt RED ماه گذشته از بازسازی اولین بازی سری ویچر خبر داد. The Witcher Remake با آنریل انجین توسعه می‌یابد و طبق گفته سازندگان، تغییرات متعددی نسبت به بازی اول خواهد داشت. این استودیو لهستانی در گزارش مالی اخیر به جزئیات ریمیک ویچر اشاره کرده و گفته است که برخلاف بازی اصلی، نسخه جدید کاملاً جهان باز خواهد بود و می‌توان تمام گوشه و کنار نقشه را جستجو کرد.

گزارش مالی سه‌ماهه سوم 2022 شرکت سی‌دی پراجکت، اطلاعات مهمی در مورد پروژه‌های آینده در برداشت. فهمیدیم که فروش بازی Cyberpunk 2077 در طی این سه ماه بیش از هر دوره دیگری بوده است و پخش انیمه Edgrunners باعث افزایش فروش چشم‌گیری شده است. اطلاعاتی از پروژه Canis Majoris که همان ریمیک ویچر 1 است هم در ادامه گزارش مطرح شده است. استودیو از این پروژه به‌عنوان یک اثر داستانی و فردی «جهان باز» یاد کرده است.

طبق گفته استودیو، بازی The Witcher Remake یک اثر نقش‌آفرینی مدرن بر اساس بازی اصلی سال 2007 است. این نکته که بازی جهان باز است، هنگام معرفی بازی مطرح نشد. در حالی که بازی The Witcher 3 جهان‌آزاد است و می‌توان به کاوش در نقشه پرداخت، اما بازی ویچر 1 و ویچر 2 جهان‌آزاد نیستند. بلکه شهرها و نقاط کلیدی به‌صورت یک منطقه مشخص درآمده‌اند و تنها می‌توان داخل این منطقه حرکت کرد و به فعالیت پرداخت. قرار است این مناطق محدود از بین روند و بتوان یک بازی کاملاً آزاد تجربه کرد که روند اصلی را به طور کامل تغییر می‌دهد.

The Witcher Remake جهان باز

تغییرات بازی The Witcher Remake

شرکت سی‌دی پراجکت در صفحه توییتر خود نوشت که استودیو Fool’s Theory هم به بازسازی Witcher 1 کمک می‌کند. این استودیو شامل سازندگان قدیمی و باسابقه ویچر است که روی عناوین این سری کار کرده‌اند. بیشترین میزان مسئولیت روی دوش این استودیو است و CD Projekt تنها کنترل روند تولید و جنبه‌ی مدیریت تولید را بر عهده دارد. مدیر استودیو می‌گوید که آن‌ها آشنایی کاملی با بازی دارند و می‌دانند که چطور یک بازی خارق‌العاده و بلندپروازانه بسازند.

طبق گفته سازنده، فاصله زیادی تا دریافت اطلاعات تازه داریم و آن‌ها آماده‌ی معرفی کامل بازی نیستند. در مطلبی به مشکلات بازی Witcher 1 پرداختیم و اینکه چرا این اثر، گزینه‌ی مناسبی برای بازسازی نیست. استودیو با انتخاب رویکرد جهان باز نشان داده که به مشکلات بازی آگاه است و اینکه تمام نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد. انتظار می‌رود که The Witcher Remake از لحاظ گرافیکی و فنی از تمامی بازی‌های این سری بهتر ظاهر شود.

سی‌دی پراجکت به‌تازگی آپدیت نسل جدید ویچر 3 را معرفی کرده و این به‌روزرسانی رایگان روز 23‌ آذر ماه برای کامپیوتر و کنسول‌های جدید منتشر می‌شود. پروژه‌های مختلفی از این مجموعه در حال ساخت هستند و سه‌گانه جدید The Witcher هم جزو این پروژه‌ها است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.