یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 در مراسم E3 2019 حاضر خواهد بود

یحیی رحیمی 10 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,120 بازدید

با تریلری فوق العاده جذابی که در کنفرانس E3 سال گذشته مایکروسافت دیدیم، بازی Cyberpunk 2077 به یکی از مورد انتظار ترین بازی های نسل حاضر و احتمالا نسل بعدی تبدیل شد. بازی ما را به آینده ای دور می برد و دنیا دیگر طعم دیگری به خود گرفته است. هنوز تاریخ انتشار این بازی در هاله ای از ابهام است و حالا می دانیم که این بازی در کنفرانس E3 امسال نیز حاضر خواهد بود و جزئیات بیشتری از آن را در ماه های آینده خواهیم فهمید.

استدیو CD Projekt Red در یک توییت تایید کرده است که Cyberpunk 2077 در رویداد E3 2019 حاضر خواهد بود و البته مشخص نیست که این زمان شاهد چه هستیم. ممکن است تنها یک تریلر یا یک دمو گیم پلی باشد و نمی دانیم که یک کنفرانس جداگانه برای بازی برگزار می شود یا اینکه در کنفرانس یک کمپانی دیگر حاضر خواهد شد.

بازی در مراسم E3 سال گذشته حضور فوق العاده ای داشت و شاهد گیم پلی جذابی از بازی بودیم. با توجه به چیزی که از Cyberpunk 2077 دیده ایم، به نظر می رسد که بازی فوق العاده بزرگ و پرجزئیات باشد و خوشحالیم که در مراسم E3 امسال شاهد جزئیات بیشتری از بازی هستیم. باید بگوییم که این بازی فراتر از هر عنوانی خواهد بود که تا به حال فکرش را کرده اید و المان های جالبی مانند تاثیر تصمیمات بازیکن روی روند بازی در Cyberpunk 2077 به کار گرفته شده است.

مثلا فکر کنید که با فردی تصادف می کنید و بعد فرار می کنید، هنگامی که روز بعد به بانک می روید شاهد همان فرد پشت صندوق هستید و او ممکن است هرگونه رفتاری با شما داشته باشد. Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول ها و PC در دست ساخت است و فعلا زمان انتشار آن مشخص نیست اما خوشبتختانه قبل از سال 2077 شاهد عرضه آن خواهیم بود!

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.