Hitman 2
یحیی رحیمی

بازی های ماه اوت سرویس PlayStation Now معرفی شد: Hitman 2 و Dead Cells

یحیی رحیمی 15 مرداد 1399 بدون دیدگاه
600 بازدید

ماه اوت با معرفی بازی های مهمی برای سرویس PS Plus شروع شد و شاهد مجانی شدن بازی هایی همچون Modern Warfare 2 Campaign Remastered بودیم. سونی امروز از بازی های جدید سرویس PlayStation Now پرده برداشته است و بر اساس مطلب منتشر شده در بخش وبلاگ وب سایت پلی استیشن، بازی های Dead Cells و Hitman 2 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

با پرداخت 10 دلار به صورت ماهانه قادر به دریافت بازی های زیادی از PlayStation Now خواهید بود. این ماه بازی سندباکس استودیو IO Interactive به نام Hitman 2 در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید تا اول فوریه 2021 از آن لذت ببرید. در Hitman 2 شما قرار است به Colombia، Miami، Hawke’s Bay، Mumbai، Vermont و جزیره‌ای در آتلانتیس شمالی سفر کنید. در بازی 6 مأموریت اصلی در 6 مکان متفاوت وجود دارد که روش‌های کشتن جدیدی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Greedfall دیگر بازی ماه اوت است. این بازی یک عنوان اکشن نقش آفرینی ساخته استودیو Focus Home Interactive است. بازی GreedFall شمارا در نقش فردی به نام De Sardet قرار می‌دهد که البته می‌تواند بر اساس انتخاب شما زن یا یک مرد باشد. او به‌نوعی یک دیپلمات است و کارش نیز صحبت و حفظ تعادل میان قبایل مختلف است. این بازی با تکیه‌بر ژانر نقش‌آفرینی به عنوانی فوق‌العاده تبدیل‌شده است.

PS Now August

Dead Cells آخرین بازی اضافه شده به PlayStation Now است. این بازی آخرین ساخته‌ی استودیوی Motion Twin است که پس از یکسال، از حالت دسترسی اولیه خارج و به طور کامل منتشر شد. این بازی ازتلفیق دو سبک روگ لایک و Metroidvania ساخته شده است که تنوع و جذابیت قابلی توجهی را به آن بخشیده است. سبک روگ لایک، به گشت‌وگذار در غارها و دخمه‌ها مربوط می‌شود و بالا بردن قدرت و سطح شخصیت اصلی نیز از بخش‌های بسیار مهم بازی محسوب می‌شود.

هر سه این بازی ها تا روز اول فوریه 2021 در دسترس خواهند بود.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.