NBA 2K19
دانلود بازی NBA 2K19 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K19 برای PS4

پارسی گیم 20 شهریور 1397 7 دیدگاه
5,534 بازدید

دانلود بازی NBA 2K19 برای پلی استیشن 4

NBA 2K19 ساخته‌ی Visual Concepts است که 2K Sports وظیفه‌ی انتشار این سری را بر عهده دارد. سری بازی های NBA معروف‌ترین بازی شبیه‌ساز بسکتبال است که جدیدترین نسخه‌ی آن، بیستمین بازی از این سری به حساب می‌آید. به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار سری NBA، یک نسخه‌ی مخصوص به نام NBA 2K19 20th Anniversary Editions روانه‌ی بازار می‌شود که آیتم‌های بسیار زیادی را به همراه خود به بازی اضافه می‌کند.

بخش My Career هنوز یک بخش جدا نشدنی و قوی سری NBA باقی مانده است. شما با ساخت شخصیت مخصوص خود می‌توانید در دنیای NBA آرزوی خود را، یعنی تبدیل شدن به بهترین بازیکن بسکتبال NBA، برآورده کنید. این بخش دارای بخش داستانی مخصوص خود است که زندگی شخصیت شما، حتی خارج از میدان بسکتبال را به تصویر می‌کشد. این نسخه نیز دچار تغییرات خاصی در بخش داستانی شده است که جذابیت بالایی را به این بخش اضافه می‌کند.

MyGM و MyLeague نیز همچنان جذابیت خود را دارند و شما با کنترل کردن یک تیم به عنوان مربی آن‌ها، تیم خود را تبدیل به قدرتمندترین تیم دنیای NBA خواهید کرد. بخش MyGM بسیار واقع‌گرایانه‌تر طراحی شده است در حالی که MyLeague بخش شخصی‌سازی بسیار وسیع‌تری را به شما ارائه می‌دهد. MyGM دارای سینماتیک و داستان مخصوص خود است که می‌توان از این نظر آن را به بخش My Career شباهت داد اما در MyLeague دست شما کاملاً باز است و هر جور که بخواهید می‌توانید تیم خود را قوی کنید.

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، نسخه‌ی خاص 100 دلاری به مناسبت بیست سالگی سری بازی‌های NBA برای NBA 2K 19 منتشر خواهد شد که یک کالکشن کامل برای هواداران این سری است. صد هزار واحد پول درون بازی، پنجاه هزار امتیاز MyTEAM، بیست عدد پک MyTEAM League در کنار آیتم‌های زیادی مخصوص به LeBron در این نسخه وجود دارد.

اگر از طرفداران بسکتبال هستید، NBA 2K 19 به عنوان پیشرفته‌ترین نسخه از این سری، بهترین انتخاب شما برای یک بازی شبیه‌ساز بسکتبال است. اگر هم تا به حال وارد دنیای بسکتبال نشده‌اید، NBA 2K 19 می‌تواند ورزش NBA را تبدیل به یکی از ورزش‌های مورد علاقه‌ی شما کند.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

NBA 2K19 is a basketball simulation video game developed by Visual Concepts and published by 2K Sports. It is the 20th installment in the NBA 2K franchise and the successor to NBA 2K18. It was released in September 2018 for Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, iOS, and Android. Giannis Antetokounmpo of the Milwaukee Bucks is the cover athlete for the standard edition, while LeBron James of the Los Angeles Lakers is the cover athlete for the 20th Anniversary Edition. Antetokounmpo and James will grace the cover in North America, while current NBA Rookie of the Year Award winner Ben Simmons of the Philadelphia 76ers, an Australian native, will grace the cover in Australia and New Zealand.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 47.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    javad

    مهمان

    این نسخه هکی بازیه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به javad

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    Amadreza

    مهمان

    سلام اقا یکی به ما بگه چطور از دسته برا این بازی استفاده کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    داوود

    مهمان

    ببخشید این دیتاها روی دموی بازی اجرا میشود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به داوود

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    Sajjad

    مهمان

    سلام تمام فایل هارو باید دانلود کنم و باهم اکسترکت کنم ؟ چون اولیشو دانلود کردم فایل rar باز نمیشه و ارور میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sajjad

      نویسنده

      سلام
      بله باید همه ی فایل ها را دانلود کنید