Hitman-2
یحیی رحیمی

جزیره Haven Island آخرین بسته الحاقی بازیHitman 2 خواهد بود: پایان کار مامور 47

یحیی رحیمی 28 شهریور 1398 بدون دیدگاه
2,102 بازدید

آخر کار بازی Hitman 2 در حال نزدیک شدن است. به تازگی تاریخ عرضه آخرین DLC بازی اعلام شده است و قرار است که روز 24 سپتامبر شاهد آخرین محتوای بازی باشیم. اگر کلا نمی دانید 24 سپتامبر چه روزی است، باید بگویم که هفته آینده شاهد عرضه DLC آخر خواهید بود. افرادی که Expansion Pass و همچنین نسخه طلایی بازی Hitman 2 را خریداری کرده اند، بلیت مجانی برای سفر به جزیره ای در مالدیف به نام Haven Island دریافت خواهند کرد.

استودیو IO Interactive جزئیاتی از این مکان جدید را منتشر کرده است. این جزیره یک کمپین داستانی کامل به نام The Last Resort خواهد داشت و همچنین یک سری قراردادهای ترور نیز پیش رویتان قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن 75 چالش جدید نیز در اختیار بازیکنان خواهد بود و تازه کلی آیتم های مختلف نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از همین آیتم ها، آن کت و شلوار جذاب استوایی است که به نظر از کمد لباس پیتبول کش رفته شده است.

hitman 2

بخش داستانی The Last Resort نیز کاملا پیرامون ترور است و سه هدف مختلف برایتان در نظر گرفته است و بعد از کشتن هر سه، می توانید از جزیره فرار کنید. در کنار آن 75 چالش فرعی نیز در دسترس هستند و همچینن یک سلاح جدید نیز اضافه شده است. این مکان جدید نیاز به لباس خود دارد و همچنین روش های کشتن جدید و باید در اوایل مرحله، کاملا با مردم و آب و هوا و نحوه زندگی آشنا شوید.

بسته الحاقی قبلی بازی The Band in New York نام داشت و این آخرین DLC است که در بازی Hitman 2 خواهید دید. با اسم و پاسپورت جعلی به جزیرهHaven Island مراجعه خواهید کرد و بعد از آن یک سری اهداف را از پا درخواهید آورید. دقت کنید که این پایان کار مامور 47 در بازی Hitman 2 است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.