یحیی رحیمی

چالش‌های هفته پنجم فصل 5 بازی Fortnite را از دست ندهید: XP اضافی برای همه

یحیی رحیمی 20 مرداد 1397 بدون دیدگاه
681 بازدید

هفته پنجم بازی Fortnite شروع‌شده است و حالا وقتش رسیده است موس به دست بگیرید و به انجام چالش‌هایش بپردازید؛ مانند همیشه چالش‌ها به دودسته تقسیم‌شده‌اند. مجانی و Battle Pass. برای به پایان رساندن 4 چالش از 7 تای دیگر نیاز به داشتن Battle Pass دارید و همچنین انجام آن‌ها نیز 5000 XP نصیب شما خواهند کرد.

چالش‌های هفته پنجم فصل 5 بازی Fortnite:

مأموریت‌های مجانی:

جستجوی صندوقچه‌ها در Junk Junction: 7 امتیاز

انجام این چالش در مراحل اولیه کمی سخت است. تنها 10 جعبه وجود دارد و همگی در وسط منطقه Junk Junction هستند. دو عدد از آن‌ها نزدیک مجسمه چوبی در شمال نقشه قرار دارند که می‌توانید آسان‌تر به آن‌ها برسید. همچنین می‌توانید برای پیدا کردن این صندوقچه‌ها این لینک را ببینید.

استفاده از Rift Portals: 3 امتیاز

این‌یکی خیلی راحت است. تنها کافی است به یکی از rift portal ها بروید و آن‌ها در سراسر بازی وجود دارند. پیدا کردن آن‌ها کار سختی نیست و همچنین هنگام حمله به منطقه دشمن در اواخر بازی بسیار به درد بخور هستند. تنها کافی است سه عدد از آن‌ها را پیدا کنید تا امتیاز این بخش را به دست آورید.

از پا درآوردن دشمنان: 3 امتیاز

اگر در مود solo یا duos قرار دارید، یکی از LTM ها را امتحان کنید و با استفاده از آن‌ها قادر به کشتن چندین نفر شوید و امتیاز بیشتری نیز دریافت کنید. برای به دست آوردن آها می‌توانید منطقه Haunted Hills را امتحان کنید.

مأموریت‌های Battle Pass

صدمه واردکردن به بازیکنان توسط Stink Bomb یا نارنجک: 300 امتیاز

چالش مشابهی را در این فصل نیز داشتیم. به منطقه LTM بروید و سلاح‌هایی که لازم است را بردارید و هرکدام را جداگانه به کار ببرید. تنها لازم است که صدمه وارد کنید و نیاز به کشتن فرد مقابل نیست. تا جایی که می‌توانید به دشمن با استفاده از نارنجک یا دیگر سلاح‌ها صدمه وارد کنید و بعد از یکی دو بازی امتیاز را دریافت خواهید کرد.

پرتاب یک توپ گلف از سوراخ‌های مختلف:

این چالش شباهت زیادی به چالش بسکتبال چند هفته پیش دارد. می‌توانید یک توپ گلف در تجهیزات خود قرار دهید و همانند یک سلاح پرتابی آن را به کار ببرید. برای یادگرفتن نحوه ضربه به توپ می‌توانید این لینک را مشاهده کنید. برای انجام این‌یکی باید کمی حوصله به خرج بدهید.

نقشه گنج پیداشده در Snobby Shores را دنبال کنید.

یک نقشه گنج در سواحل Snobby وجود دارد که می‌توانید در این لینک، مکانش را پیدا کنید. با خواندن نقشه به Hunted Hills هدایت خواهید شد و 10 ستاره دریافت می‌کنید.

دشمنان را در منطقه Shifty Shafts از پا درآورید: 3 امتیاز

Shifty منطقه محبوبی است. در هفته‌های اول این چالش احتمالاً افراد زیادی به این منطقه سفر نکنند. اگر از هواپیما خود را به این منطقه پایین انداخته‌اید، تلاش کنید که به قسمت پایینی معدن واقع‌شده بروید و به این شکل سریع‌تر می‌توانید تجهیزات خود را بردارید. این به معنی آن است که می‌توانید منتظر دیگر بازیکنان باشید و یک‌راست آن‌ها را به خانه بفرستید.

چالش‌های هفته گذشته هنوز برقرار هستند و می‌توانید آن‌ها را نیز انجام دهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.