کرک بازی The Callisto Protocol
یحیی رحیمی

کرک بازی The Callisto Protocol منتشر شد

یحیی رحیمی 8 فروردین 1403 1 دیدگاه
748 بازدید

قفل دنوو به طور رسمی از بازی The Callisto Protocol حذف شد و کرک این بازی اکشن ترسناک فضایی توسط گروه RUNE در دسترس قرار گرفت. بازی پروتکل کالیستو به دلیل استفاده از مکانیسم حفاظت محتوا Denuvo امکان کرک شدن توسط گروه‌های معمول را نداشت و با غیبت امپرس نیز بسیاری منتظر تجربه کرکی این اثر بودند. این اتفاق با حذف قفل بازی رخ داد و امکان دانلود آن فراهم شد.

حجم نسخه RUNE بازی پروتکل کالیستو حدود 92 گیگابایت است. ریپک یا نسخه کم حجم در طی روزهای آینده منتشر خواهد شد و دانلود را ساده‌تر خواهد کرد. بازی‌های نسل جدید حجم بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و دانلود آنها اندکی سخت شده است. البته حجم فایل‌های گرافیکی 4K بسیار زیاد است و همین باعث شده تا حجم کلی بازی افزایش پیدا کند. مشخص نیست دلیل حذف دنوو از این بازی چیست و آیا اتفاقی رخ داده است یا خیر. انتشار کرک این بازی باعث حیرت کاربران Reddit‌ شد.

کرک بازی The Callisto Protocol در دسترس است و می‌توانید به دانلود آن بپردازید. گروه Rune هیچ توضیحاتی برای این بازی ننوشته و نیازی هم به آن ندارید. فایل‌های بازی در سرورهای پارسی گیم در حال آپلود هستند و در طی چند ساعت آتی می‌توانید دانلود را آغاز کنید. بازی پروتکل کالیستو مشابه Dead Space طراحی شده و به باور منتقدان، اثری چندان باکیفیت نیست و مشکلات آن مشهود است. هر چند تجربه رایگان آن پیشنهاد می‌شود و به هر حال لازم نیست 60‌ دلار برای تجربه بازی بپردازید.

کرک بازی The Callisto Protocol کرک بازی پروتکل کالیستو

دنوو امروز از یک بازی فرعی مجموعه دراگون کوئست حذف شد. بسیاری از ناشران پس از مدتی این قفل را از بازی‌هایشان حذف می‌کنند. دنوو به‌صورت اشتراکی به ناشران فروخته می‌شود و پرداخت هزینه‌های اضافه پس از گذشت یک یا دو سال از انتشار بازی، منطقی نیست. بازی پروتکل کالیستو توسط شرکت Krafton، خالق پابجی منتشر شده و آنها ترجیح داده‌اند تا دنوو را حذف کنند. این خبر خوبی برای افرادی است که می‌خواستند بازی را به شکل رایگان تجربه کنند.

در خبر دیگری، کرک چند بازی جدید توسط گروه FLT منتشر شد. بازی Millennia اثر جدید شرکت پارادوکس که مشابه Civilization‌ طراحی شده، رسماً کرک شد. این بازی امتیازها خوبی دریافت نکرده بود. کرک بازی جدید South Park نیز منتشر شد و می‌توانید آن را با حجم 26‌ گیگابایت دانلود کنید. آپدیت جدید بازی Cities Skylines 2 در دسترس قرار گرفت و کرک آن توسط Rune منتشر شد. حجم نسخه جدید حدود پنجاه گیگابایت است و بالاخره پشتیبانی از ماد به این بازی شهرسازی اضافه شده است.

کرک بازی The Callisto Protocol در دسترس شما است و می‌توانید به دانلود بازی بپردازید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    من نسخه اورجینالش رو گرفته بودم ولی با اینکه سیستمم اجراش می کرد وقتی وارد مرحله دوم می شدم بازی فریز می شه دیگه کار نمی کرد هرکاری کردم درست نشد

    پاسخ دهید