بازی PUBG
یحیی رحیمی

بازی پابجی از ژانویه برای همگان رایگان خواهد شد

یحیی رحیمی 19 آذر 1400 36 دیدگاه
18,730 بازدید

PlayerUnknown’s Battlegrounds که با اسم پابجی شناخته می‌شود از اواسط ژانویه 2022 کاملا رایگان خواهد شد. مراسم گیم اواردز 2021 با سورپرایزهای و خبرهای مهم همراه بود که شاید بتوان گفت، یکی مهم‌ترین خبرها، رایگان شدن بازی PUBG برای همگان بود. طبق آخرین اخبار بازی، این اثر بتل رویال کره‌ای از دوازدهم ژانویه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و کاربران استیم و کنسول‌های بازی می‌توانند بدون پرداخت پول این بازی را دریافت کند.

انتشار بازی وارزون و گسترش عناوین بتل رویال رایگان باعث شد تا پابجی از سر زبان‌ها بیفتد و تنها پابجی موبایل به دلیل رایگان بودن، مورد حمایت قرار گیرد. شرکت Krafton مدت‌هاست به انتشار رایگان PUBG فکر می‌کند و پس از تغییر اسم در ماه‌های گذشته، PUBG را به مدت یک هفته رایگان کرد تا ببیند آیا استقبال مناسبی از آن به عمل می‌آید یا خیر؟ به نظر می‌رسد که استقبال از بازی مناسب بوده و وقت آن است که پابجی نیز به ردیف عناوین بتل رویال رایگان مانند فورتنایت بپیوندد.

انتشار رایگان پابجی برای تمامی پلتفرم‌ها می‌تواند زنگ خطری برای بازی کالاف دیوتی وارزون باشد. انتشار رایگان Halo Infinite تأثیر بزرگی روی کالاف دیوتی ونگارد گذاشت و اندکی از تب و تاب این شوتر اول‌شخص کاست و همچنین ممکن است پابجی نیز بتواند رقابت میان وارزون و فورتنایت را به هم بریزد. افرادی که قبلاً PUBG را خریداری کرده‌اند، قادر به دریافت یک اکانت ویژه تحت سرویس Battlegrounds Plus خواهند بود. این سرویس به بازی‌کنان اجازه دسترسی به بازی‌های رقابتی و رنک را می‌دهد.

پابجی رایگان PUBG

پابجی را رایگان تجربه کنید

انواع و اقسام رویدادها و جوایز مختلف برای افرادی که اشتراک Battlegrounds Plus را داشته باشند وجود دارد و اگر قبلاً بازی را خریده‌اید، می‌توانید از تمام ویژگی‌های جدید استفاده کنید. پک‌های مختلف نیز برای بازی‌کنان ارائه خواهد شد و همچنین آیتم‌های اضافه در نظر گرفته‌ شده است تا فرمت بازی با پابجی موبایل یکسان شود.

بازی PUBG: Battlegrounds با وجود رقیب‌های قدرتمندی مانند فورتنایت و وارزون، همچنان یکی از بازی‌های موردعلاقه است و تابه‌حال 75 میلیون نسخه از آن فروخته شده است. پابجی موبایل نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود روی پلتفرم موبایل است که بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. شرکت کرفتون اخیراً دنباله این بازی به نام PUBG New State را منتشر کرده است که با استقبال طرفداران مواجه شده است.

اگر از جمله افرادی هستید که به دلیل پولی بودن، قید نسخه کامپیوتر پابجی را زده بودید، روز دوازدهم ژانویه (22 دی) را به خاطر بسپارید. نظر شما در مورد انتشار رایگان پابجی چیست؟ آیا تعداد بازی‌کنان این اثر بتل رویال افزایش پیدا خواهد کرد؟

منبع: TheVerge

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    اقا برای کنسول ps رایگانه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Gamer

    مهمان

    دوستان بازی پابجی همین الانشم فکر کنم برید داخل استیم نگاه کنید تقریبا 30 دلار هستش این پابجی مخصوص کامپیوتره و این همه نیایید بگید از فیلتر در بیاد ربطی به بازی گوشی نداره و اگه سیستمتون این بازی رو بالا میاره بهتون پیشنهاد می کنم که نصبش کنید خیلی بهتر از بازی پابجی موبایل هستش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    noorullah

    مهمان

    ریگان نکن فقط فیلتر را قطع کنید ممنون میشیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    باوو تحریم رو بردارن بجای رایگان کردن این پینگ خراب فیشار وارد کرده به آدم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    باوو تحریم رو برداریم پینگ خوب بگیریم بجای رایگان کردن ای بابا اعصاب مارو این پینگ خراب خورد کردن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    به جای اینکه رایگان شه تحریم بردارن بدون فیلتر بازی کنیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    الکیه بابا امکان ندارد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد مهدی محمدی

    مهمان
    • Avatar

      فریال در پاسخ به محمد مهدی محمدی

      مهمان

      الان خب رایگان میکنید همه میریزن نصب میکنن بدرد نمیخوره که مثل بازی های بچه گونه میشه اه این چه کاریه

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام خیلی کم دارین رایگان میشه یعنی واسه بازی باید اکانت میخریدی الان نه می تونی رایگان اکانت بسازی هیچ ربطی به سی پی فیلتر شکن نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام داش میگم بازی پابجی که ور داشته نمیشه تا چند سال دیگه ؟ تا همیشه هست.. ممنون میشم بگی?

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      خیر بازی تا زمانی که بازی‌کننده داشته باشه، همچنان هست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه