دانلود بازی The Callisto Protocol برای PC
دانلود بازی The Callisto Protocol برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Callisto Protocol برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1403 15 دیدگاه
15,562 بازدید

دانلود بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر

سوژه فضا و کهکشان برای ساخت طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی مناسب است. از بازی‌های سبک بقا گرفته تا عناوین نقش‌آفرینی، ماجراجویی و همچنین بازی‌هایی که به گشت و گذار توجه ویژه دارند. اما چیز دیگری در کهکشان بیکران می‌تواند جلب توجه کند و آن هم ترس از ناشناخته‌ها است، همین موضوع ساخت بازی‌های ترسناک فضایی را بیش از پیش مورد توجه استودیوهای بازی سازی قرار داده است. تا به امروز بازی‌های ترسناک خوب زیادی با سوژه فضایی منتشر شده‌اند، از سری Dead Space گرفته تا بازی Alien: Isolation که هر کدام حس و حال ترس فضایی را به شکلی مناسب به خورد بازیکن می‌دهند. بازی The Callisto Protocol از استودیو Striking Distance جدیدترین عنوان ترسناک ماجراجویی با سوژه علمی تخیلی و فضایی است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش، هولناک و سرگرم‌کننده را به خوردتان دهد.

یک بازی فضایی ترسناک جدید با روایت مرموز

بازی The Callisto Protocol در آینده‌ای دور جریان دارد. اکنون 300 سال در تاریخ به جلو رفته‌ایم و در نقش Jacob Lee قرار می‌گیریم. او یک زندانی بوده که در یک زندان پیشرفته به اسم Black Iron اسیر است و محکومیت خود را می‌گذراند. این زندان یکی از امن‌ترین زندان‌های موجود بوده که در یکی از قمرهای سیاره مشتری به اسم Calisto واقع شده است. داستان از آنجا جالب می‌شود که ناگهان زندانی‌ها شروع به تبدیل شدن به موجودات وحشی و ترسناکی کرده و هرج و مرج بزرگی در این زندان شکل می‌گیرد. حال جیکوب باید برای زنده ماندن تلاش و راهی برای فرار از زندان پیدا کند و هم‌زمان رازهای پنهان و تاریک موجود در این سیاره کوچک را برملا سازد.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Callisto Protocol با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol

گیم پلی اکشن با عناصر ترسناک

گیم پلی بازی The Callisto Protocol با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و تلفیقی از عناصر اکشن، ترسناک و هیجان‌انگیز است، چیزی که شاید در سری بازی‌های Dead Space به وفور تجربه کرده باشید. این موضوع در کنار اتمسفر بسیار قوی، گرافیک خیره‌کننده و همچنین عناصر ترس و وحشتی که هم به صورت ظاهری و هم به صورت روانی در بازی وجود دارد، تجربه آن را به شدت لذت‌بخش می‌کند. بخش‌هایی از بازی به گشت و گذار در مناطق، پیدا کردن منابع و سلاح‌ها و همچنین پیدا کردن تجهیزات مناسب برای مقابله با دشمنان و چالش‌ها اختصاص دارد. دشمنان و هیولاها نیز دائم جهش پیدا کرده و به گونه‌های خطرناک‌تری تبدیل می‌شوند.

مبارزه از دور و نزدیک

شما در بازی The Callisto Protocol باید به دو صورت با دشمنان رو به رو شوید. گاهی باید مبارزات تن به تن را تجربه کرده و گاهی از راه دور به دشمنان شلیک کنید. طیف گسترده‌ای از ابزارها و سلاح‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد که قابلیت ارتقا نیز دارند. اکشن بازی به لطف این سلاح‌ها و تجهیزات بسیار از اکشن بالایی برخوردار بوده و تلفیق آن با عناصر ترس و وحشت، یک بازی جذاب علمی تخیلی و فضایی را تشکیل داده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که با سه‌گانه Dead Space بسیار سرگرم شدید، این بازی تمامی عناصرش شباهت بسیاری با آن داشته و با گرافیکی مدرن و جذاب شما را مجذوب خود خواهد کرد.

گرافیک مدرن و خیره‌کننده

از دیگر ویژگی‌های مهم بازی The Callisto Protocol گرافیک مدرن و امروزی‌اش است که تمامی جزییات و جلوه‌های ویژه را به شکلی چشم‌نواز به خورد چشمانتان می‌دهد. تمامی تکنیک‌های مدرن گرافیکی از نورپردازی گرفته تا استفاده از Ray Tracing در بازی وجود داشته و جزییات بافت‌ها، انیمیشن‌ها و سایر موارد مثال‌زدنی است. این گرافیک خوب باعث شده تا اتمسفر گیرا و عمیق بازی و همچنین عنصر ترس نیز بیش از پیش خودش را نشان دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Space و Alien: Isolation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Callisto Protocol برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-4330, AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 (4 GB), AMD R9 290X (4 GB)
DirectX: Version 12
Storage: 126 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7-4770, AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 (6 GB), AMD RX 570 (4 GB)
DirectX: Version 12
Storage: 126 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In this narrative-driven, third-person survival horror game set 300 years in the future, the player will take on the role of Jacob Lee – a victim of fate thrown into Black Iron Prison, a maximum-security penitentiary located on Jupiter’s moon, Callisto. When inmates begin to transform into monstrous creatures, the prison is thrown into chaos. To survive, Jacob must battle his way to safety to escape Black Iron Prison, while uncovering the dark and disturbing secrets buried beneath the surface of Callisto. Using a unique blend of shooting and close-quarters combat, Jacob will need to adapt his tactics to combat the rapidly evolving creatures while scavenging to unlock new weapons, gear, and abilities to outrun the growing threat and escape the horrors of Jupiter’s Dead Moon.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 96.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Callisto Protocol در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی The Callisto Protocol نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی The Callisto Protocol کرک شده است ؟

بله. بازی The Callisto Protocol توسط RUNE کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی The Callisto Protocol را اجرا می کند ؟

برای اجرای The Callisto Protocol شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-4330 یا AMD Ryzen 3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GTX 960 یا AMD R9 290X هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 126 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Callisto Protocol را بررسی کنید.

۳
داستان بازی The Callisto Protocol در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی The Callisto Protocol در آینده‌ای دور جریان دارد. اکنون 300 سال در تاریخ به جلو رفته‌ایم و در نقش Jacob Lee قرار می‌گیریم. او یک زندانی بوده که در یک زندان پیشرفته به اسم Black Iron اسیر است و محکومیت خود را می‌گذراند. این زندان یکی از امن‌ترین زندان‌های موجود بوده که در یکی از قمرهای سیاره مشتری به اسم Calisto واقع شده است. داستان از آنجا جالب می‌شود که ناگهان زندانی‌ها شروع به تبدیل شدن به موجودات وحشی و ترسناکی شده و هرج و مرج بزرگی در این زندان شکل می‌گیرد. حال جیکوب باید برای زنده ماندن تلاش کرده، راهی برای فرار از زندان پیدا کند و هم‌زمان رازهای پنهان و تاریک موجود در این سیاره کوچک را برملا کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام.
    برای دوستانی که نمیدونن می گم.
    این بازی توسط خالق آثار ترسناک و بی نظیر مجموعه Dead Space ساخته شده و کسانی که Dead Space رو بازی کرده باشن وقتی وارد بازی میشن احساس می کنن که بازی خیلی آشنا به نظر میاد. و این به خاطر این هست که بازی توسط خالق مجموعه Dead Space ساخته شده و با داستانی جدید، و موتور جدید، و گرافیک بهتر و البته ایده های بعضا مشابه و تکراری Dead Space ساخته شده. مثل جمجه ی پرنده یا ساختِ گان در یک دستگاه خاص. با این تفاوت که دیگه اثری از یونیفرم های جذابِ Dead Space خبری نیست که واقعا بخش یونیفرم های Dead Space از بخش های فوق العاده جذاب این بازی بوده که دیگه اینجا کارگردان بازی ازش استفاده نکرده. اما شروع و سقوط کشتی فضایی از ابتدای بازی و برفی که در بازی هست در ابتدا کاملا Dead Space 3 رو یادآور میکنه.
    در مجموع خوشحالم که این بازی نمرد و با اسم جدید ساخته شده. ولی بخش پایانی بازی یعنی تبدیل شدن رئیس زندان به یک هیولا، همه رو یاد Residenent Evil و هیولاهای تبدیل شوندش میندازه که به نظر میاد سازنده بازی ایده رو از RE کش رفته. در هر صورت بازی خوبیه مخصوصا که Riot mode داره به جای زامبی مود که میتونید بازی رو تا ابد بازی کنید.
    با تشکر از تیم پارسی گیمز که بازی ها رو آپلود کردن.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Farzad

    مهمان

    سلام وقت به خیر
    بازی رو وقتی پلی میدم سیو میکنم از بازی میام بیرون و مجدد میخوام وارد شم و ادامه بازی رو میزنم رو لودینگ میمونه و جلو نمیره و وقتی بازی رو از صفر شروع میکنم داخل بازی میشه . دوبار مجبور شدم بازی رو از اول برم ولی باز هم مشکل پابرجاست . مشکل چیه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    بازی بسیار بسیار بهینه ساخته شده و فریم ریت و گرافیک معرکه ای رو ارائه میده گیم پلی خاص و مبارزات نسبتا سخت منابع بسیار محدود داستان و صدا گذاری بسیار بسیار جذاب
    از او بازی هایی هست که یک ساعت بازی کنی میگی بذار بشینم تمومش کنم تو دانلودش شک نکنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MEIYOU

    مهمان

    فوق العاده بازی قشنگیه
    از هر نظر عالیه منتهی ای کاش یکمی ترسناک تر بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام
    نسخه dodi هم کرکه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    سلام این نسخه ای که گذاشتین DLC final transmission رو هم داره داخلش ؟ ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلاد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    علی

    مهمان

    موهااااام. عجب گیم خفنیه!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    اوففف چقد منتظر این بودم ،فقد دد اسپیس ریمیک مونده اگه اونو بتونن عالیه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      کیوان در پاسخ به Ehsan

      مهمان

      کرک شده خیلی وقته

  • Avatar

    بهراد

    مهمان

    آقا دمتون گرم اولین سایت ک سریع نسخه کرک رو گذاشته شمایید❤
    امیدوارم بدون مشکل باشه بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aydin

    مهمان

    چه عجب…
    دمتون گرم

    پاسخ دهید
    • Korosh

      Korosh در پاسخ به Aydin

      مهمان

      نسخه rune رو دانلود کنم بهتره یا elamigos ؟ کدومشون بدون مشکل راحت نصب میشه؟

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Korosh

      مدیر سایت

      سلام هر دو نسخه اکی هست.
      نسخه elamigos آپدیت های بیشتری ممکنه براش منتشر بشه.