آپدیت روز اول The Callisto Protocol کالیستو پروتکل
محمد صادق شجاعی

حجم آپدیت روز اول The Callisto Protocol روی پلی استیشن 4 مشخص شد

محمد صادق شجاعی 3 آذر 1401 1 دیدگاه
309 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Striking Distance Studios اعلام کرده است که آپدیت روز اول بازی The Callisto Protocol (کالیستو پروتکل) با هدف بهبود عملکرد و رفع باگ‌های مختلف و با حجم 26 گیگابایت روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

زمان زیادی تا انتشار بازی The Callisto Protocol باقی نمانده است. این اثر ترس و بقا توسط استودیو Striking Distance ساخته شده و خالق سری Dead Space یعنی گلن اسکوفیلد، کارگردانی آن را بر عهده دارد. استودیو مذکور اعلام کرده است که نسخه پلی استیشن 4 بازی کالیستو پروتکل با آپدیت روز اول همراه خواهد بود. حال مشخص شده است که این به روز رسانی حجمی معادل با 26.9 گیگابایت خواهد داشت.

متاسفانه جزئیات زیادی در مورد ویژگی‌های این آپدیت منتشر نشده و در قالب توضیحات آن تنها به «رفع اشکالات، ارتقا و بهبود‌های مختلف» اشاره شده است. در کنار اعلام حجم آپدیت روز اول The Callisto Protocol، فضای خالی موردنیاز این اثر روی ایکس باکس وان نیز مشخص شده است. با استناد به صفحه این اثر در فروشگاه مایکروسافت، بازی کالیستو پروتکل روی ایکس باکس، 46.28 گیگابایت حجم خواهد داشت.

آپدیت روز اول The Callisto Protocol کالیستو پروتکل

The Callisto Protocol دارای 27 تروفی و آچیومنت است

اخیرا جزئیاتی از لیست تروفی‌های بازی The Callisto Protocol فاش شده است. بر این اساس، بازی مذکور دارای 27 تروفی یا آچیومنت بوده که از این تعداد، 7 تروفی طلایی، 9 تروفی نقره‌ای، یک تروفی پلاتینیوم و باقی تروفی‌ها برنز هستند.

بازی کالیستو پروتکل در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حجم آپدیت روز اول The Callisto Protocol چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    داداش این evil west قرار بده
    الآن ۳ روز عرضه شده هنوز دانلود نکردم منتظرم سایتتون بذاره

    پاسخ دهید