بهترین بازی های ترسناک فضایی
سارا هابطی

آشنایی با بهترین بازی های ترسناک فضایی

سارا هابطی 28 مرداد 1401 2 دیدگاه
3,231 بازدید

قرارگرفتن در فضا و کهکشان در عین حال که می‌تواند خارق‌العاده و هیجان‌انگیز باشد در مقابل نیز بسیار خطرناک و ترسناک است. تصور قرارگیری در محیطی پوچ و خالی از سکنه که سیاهی مطلق تمام اطراف آن را پوشانده، می‌تواند به خودی خود ترس را به جان افراد بیاندازد. دنیای علم نجوم از گذشته تا به امروز به عنوان یه مقوله بسیار ارزشمند شناخته شده و همین موضوع منجر به ساخت فیلم و سریال و همچنین بازی‌های ویدیویی گشته است. در ادامه همراه ما با معرفی بهترین بازی های ترسناک فضایی باشید.

رویارویی با ترس و وحشت با تجربه بهترین بازی های ترسناک فضایی

دوری، سرما، سکوت، تاریکی و کلی موارد دیگر که از توصیف‌های فضای کهکشانی به شمار می‌آید و به نوعی آخرین مرزی که تخیل و الهامات سازندگان در ساخت یک اثر زیبا و هنری را ایجاد می‌کند. این الهامات باعث ایجاد جرقه‌ای بسیار شگفت‌انگیز در ساخت فیلم و سریال و فرستاندن آن‌ها به پرده نقره‌ای سینما و همچنین ایجاد بازی‌های متنوع در انواع و اقسام ژانرها گردیده است.

از آنجایی که بازی های ترسناک دیگر جایگاه خود را در میان دیگر سبک‌ها مستحکم کرده است، قطعا ما شاهد آثاری که بخواهند در فضا ترس را به خوردمان بدهند، خواهیم بود. تعاملات و تخیلات علمی تخیلی هنگامی که با ژانر ترس و وحشت ترکیب شوند، می‌توانند آثاری بسیار ترسناک که لرزه را به جان بازیکنان می‌اندازد خلق کنند. در ادامه به طور کلی اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ترسناک هستید، این بار ما شما را با بهترین بازی‌هایی ترسناکی که در فضا در حال جریان هستند، آشنا می‌کنیم. در ادامه با مقاله بهترین بازی های ترسناک فضایی همراه پارسی گیم باشید.

بازی We Went Back

17- بازی We Went Back

در سال 2020 از استودیو مستقل Dead Thread Games بازی شگفت‌انگیز و ترسناکی که در سبک علمی تخیلی و اکشن قرار داشت به نام We Went Back برای پلتفرم پی سی منتشر کرد. این عنوان شباهت‌های جالب توجهی به بازی هیجان‌انگیز SOMA داشت؛ هر چند که بازی We Went Back به آن عمق و سطح عنوان SOMA نخواهد رسید، اما بازیکنان را به یک سفر ترسناک و پرشور که در سطح یک سفینه فضایی و راهروهای مخوف دعوت می‌کند.

شما بارها و بارها باید راهروهای سفینه ترسناک را بگردید و به دنبال سرنخی برای کشف ماجرا باشید. البته اگرچه ممکن است در پیدا کردن این سرنخ‌ها ناامید شوید، اما در نهایت با حل پازل و معماهای مختلف پیروز میدان خواهید شد. اگر با سبک و سیاق بازی‌های اتاق فرار و راهروهای بازی فوق ترسناک P.T (متاسفانه کنسل شد) آشنایی دارید و به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، بازی We Went Back گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

بازی Deliver Us the Moon

16- بازی Deliver Us The Moon

به طور کلی وقتی به ماه نگاه می‌کنیم، چیزی جز سنگ درخشان نمی‌بینیم که آسمان شب را روشن می‌کند. اما اگر همین سنگ درخشان آخرین امید بشر برای بقا باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این سوال اساسی فرضیه اصلی ساخت بازی Deliver Us The Moon است. یکی از آثاری که شما را به یک سفر هیجان‌انگیز، جذاب و متفکرانه به کهکشان دعوت می‌کند، بازی Deliver Us The Moon است.

درست است که اکثریت بازی‌های فضایی روی جنگ با بیگانگان و موجودات مختلف تمرکز دارند، اما بازی Deliver Us The Moon با طراحی داستانی منحصر به فرد بازیکنان را با نوع دیگری از ترس در فضا آشنا می‌کنند. در داستان بازی شما به تنهایی مسئولیت نجات زمین از نابودی و بشریت دارید و برای پیدا کردن منابع حیاتی به ماه فرستاده می‌شوید. ناگفته نماند که روایت داستان با این که در بعضی مواقع کمی تکراری خواهد شد، اما در کل جذاب بوده و می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند را برای گیمرها به ارمغان بیاورد.

بازی Observation

15- بازی Observation

سازندگان عنوان Observation با الهام‌گیری از فیلم کلاسیک و بسیار زیبا 2001: A Space Odyssey توانستند آن اتمسفر و جو فضایی را به بازیکنان القا کنند، اما مشکلات گیم پلی باعث به وجود آمدن نارضایتی‌های فراوان شد. شما به عنوان یک هوش مصنوعی به نام S.A.M در بازی حضور پیدا می‌کنید و باید با همکاری یک انسان واقعی ایستگاه فضایی خارج شده از مدار زمین را نجات داده و به رازهای مخوف احتمالی انقراض بشریت دست یابید.

بازی Observation به خوبی توانسته زیبایی‌های ژانر علمی تخیلی را به بازیکنان نشان دهد و آن‌ها را محو تماشای خود کند. روایت داستانی بازی عیلرغم پیچ و تاب‌های گیج کننده‌ای که دارد؛ داستانی در خور اتمسفر بازی‌های ترسناک فضایی به مخاطبان ارائه می‌کند، با این وجود برخی افراد به راحتی نمی‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. سوال اساسی بازی اینجاست که آیا یک هوش مصنوعی قدرتمند و متفکر با همکاری تنها یک انسان می‌تواند باعث جلوگیری از انقراض بشریت گردد؟

بازی Solipsis

14- بازی Solipsis

اگر می‌خواهید ترس را تنها با صدای اشباح و روح های سرگردان تجربه کنید، عنوان Solipsis را به هیچ‌وجه از دست ندهید. گیم پلی و داستان این بازی بسیار کوتاه، اما فوق‌العاده ترسناک بوده که می‌تواند به معنای کامل ترس را به جان بازیکنان بیاندازد. داستان از این قرار است که شما به عنوان یک فضانورد برای انجام ماموریتی به ماه فرستاده می‌شوید و طی اتفاقی به دام اتفاقات عجیب و ماوراءالطبیعه‌ای خواهید افتاد که باید با استفاده از توان خود از آن‌ها فرار کنید.

بازی Solipsis فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد است و با دوربین از بالا به پایین خود بازیکنان را جذب خود می‌کند. این عنوان کاملا با تم سیاه و سفید طراحی شده و طرفداران خاص خود را دارد. لازم به ذکر بوده با توجه به روند کند داستان و گیم پلی متفاوت، تجربه این بازی گزینه‌ای مناسب برای همگان نخواهد بود.

بازی Pollen

13- بازی Pollen

روز اول هر کاری معمولا همیشه از سخت‌ترین کارهای ممکن بوده است و برخی افراد معمولا از آن روز به عنوان یک کابوس یاد می‌کنند و این موضوع درباره فضانورد قهرمان بازی Pollen نیز کاملا صدق می‌کند. این عنوان که از توسعه ‌دهندگان فنلاندی Mindfield Games ساخته شده، بازیکنان را به انجام یک ماموریت ارتباط برقرار کردن با پایگاه‌های دیگر می‌فرستد. با قرار گیری در داستان بازی شاید فکر کنید که اتفاقات در آینده‌ای دور در حال وقوع است، اما در واقع تمامی ماجراهای موجود در بازی در سال 1995 در جریان است.

به طور کلی ترسناک‌ترین عنصری که در بازی Pollen وجود دارد و به صورت کاملا مستقیم بازیکنان را می‌ترساند، مرموز بودن و حس ترس دائمی آن است. مکان امنی در بازی وجود ندارد و حس ناامنی که هیولاها و موجودی همیشه در کمین شما است به طور دائم در طول بازی احساس می‌شود. روند داستانی آرام و جذاب بوده و بازیکنان باید با حل معما از این موقعیت خوفناک و ناامن فرار کنند.

بازی Hellpoint

12- بازی Hellpoint

هیچ‌گونه جیغ و فریادی نزنید؛ زیرا در فضا هیچ کس صدای شما را نخواهد شنید. این جمله‌ای است که سازندگان این بازی در زمان ساخت و عرضه عنوان Hellpoint به بازیکنان گوشزد می‌کنند. احتمالا اگر می‌خواستید چک لیستی از بازی‌های Soulslike تهیه کنید، بدون شک به سراغ عناوین فوق‌العاده استودیو FromSoftware می‌رفتید. به طور کلی اگر به سبک و سیاق بازی‌های محبوب و پرطرفداری مانند Dark Souls علاقه دارید، تجربه عنوان Hellpoint خالی از لطف نیست.

توسعه‌دهندگان این بازی سعی کرده‌اند تا طرفداران را به فضا و تجربه یک بازی اکشن ترسناک فضایی با المان‌هایی از سبک سولزلایک ببرند. روایت داستانی در مکانی به نام Irid Novo که یک ایستگاه فضایی دورافتاده نزدیک به مدار یک سیاهچاله است، اتفاق می‌افتد. از نظر بصری و طراحی محیط، سازندگان این عنوان کار خود را به خوبی انجام داده‌اند و زمانی که بازیکنان مکانی را پیدا می‌کنند که رو به کهکشان و ستارگان قرار دارد، ناخوداگاه محو تماشای زیبایی مطلق فضا خواهند شد.

بازی Dispatcher

11- بازی Dispatcher

آهسته قدم بردارید، موجودات خطرناک و کشنده در اطراف شما هستند. بسیار جالب است که ببینیم ژانر وحشت امروزه  چقدر پیشرفت کرده و محبوب شده که حتی استودیوهای مستقل مشتاق ساخت عناوینی در این نوع سبک و سیاق شده‌اند. یکی از بازی‌هایی که با جامپ اسکر و اتفاقات دلهره‌آور بازیکنان را به وحشت دائمی دعوت می‌کند، عنوان Dispatcher است. تجربه بازی Dispatcher شاید مناسب همگان نباشد، زیرا ممکن است بخش‌هایی از بازی به قدری ترسناک و هیجان‌انگیز باشد که بازیکنان را شوکه کند.

بزرگ‌ترین ویژگی اساسی که این عنوان، قدرت بسیار زیاد گیم پلی آن است. بازیکنان به صورت کاملا آهسته و بدون هیچ سر و صدایی باید خود را از سفینه‌ای که موجودات و هیولاهای خوفناک در آن نفوذ کرده‌اند، نجات دهند. جالب اینجاست که شما برای به اتمام رساندن بازی Dispatcher تنها به 30 دقیقه ترس خالص نیاز دارید که مطمئنا همین چند دقیقه می‌تواند معنای ترس را برای بازیکنان تعریف کند.

بازی Syndrome

10- بازی Syndrome

با تجربه بازی Syndrome؛ رازهای ترسناک را کشف کن و زنده بمان. از جمله بازی‌های ترسناکی که می‌توانید در فضا به تجربه شگفت‌انگیز آن بنشینید، عنوان جالب و هیجان‌انگیز Syndrome است. در این بازی شما به عنوان یک تکنسین ارشد Galen در مرکز سفینه فضایی والکنبرگ بیدار می‌شوید و طولی نمی‌کشد که درمی‌یابید کل خدمه سفینه مرده‌اند و حال باید بفهمید که در این منطقه چه اتفاقی افتاده و البته که در این هیاهو زنده بمانید.

بازی Syndrome شباهت‌های جالبی به سری بازی اندرویدی Dead Effect دارد. جالب اینجاست که بازی به شما دو راه می‌دهد؛ راه اول، شما با استفاده از سلاح‌هایی که در اختیار دارید به دل دشمن زده و بارها و بارها مرگ را تجربه کنید و راه دوم این که به صورت مخفیانه راهی برای نجات خود از سفینه جهنمی والکنبرگ پیدا کنید.

بازی Martian Gothic

9- بازی Martian Gothic: Unification

با یک نگاه کلی به بازی Martian Gothic: Unification احتمالا سریعا یاد بازی‌های رزیدنت اویل 2 و سایلنت هیل می‌افتید؛ زیرا این عنوان در آن زمان با این دو غول ترسناک برای رقابت کردن پا به میدان گذاشت. برخی از بازی‌های ترسناک گذشته حتی بعد از گذشت چندین سال باز هم سزاوار تحسین هستند که عنوان Martian Gothic: Unification جزء آن‌ها قرار می‌گیرد.

این عنوان در سال 2000 برای پلتفرم PS1 و پی سی عرضه شد و تمامی مکانیک‌های گیم پلی و داستانی آن با سری بازی Resident Evil مقایسه شده است. بازی روایت بسیار جالب توجه و ترسناکی دارد و تمامی اتفاقات آن در سیاره مریخ در حال وقوع است. انجام بازی Martian Gothic: Unification دقیقا مانند این است که یک نسخه دیگر از سری بازی های رزیدنت اویل را با کاراکترهای دیگر این بار در فضا تجربه کنید.

بازی Solarix

8- بازی Solarix

در سال 2015 بازی به نام Solarix وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شد که می‌توانست اثری شوتر و ترسناک را به مخاطبان ارائه کند. مانند بازی Martian Gothic: Unification شما باید با سلاح و آیتم‌هایی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد به جنگ با زامبی‌ها و دیگر موجودات مخوف بازی بروید.

این عنوان از بازی‌های سبک ترس و بقا قدیمی به خوبی الهام گرفته و با گرافیک امروزی به طرفداران ارائه شده است. بازی Solarix با این که به خوبی نتوانست آن طور باید شاید عمل کند، اما می‌تواند سرگرمی مناسبی در اوقات فراغت شما به حساب آید.

بازی Echo Night Beyond

7- بازی Echo Night: Beyond

با انجام بازی Echo Night: Beyond به شکارچی ارواح و اشباح در فضا تبدیل شوید.  یکی از نادیده گرفته شده‌ترین بازی‌های پلتفرم پلی استیشن 2 در سال 2005 است. بازی Echo Night: Beyond با الهام‌گیری از آثار قدیمی و سبک علمی تخیلی توانسته در چارچوب داستان ارواح بازی Echo Night: Beyond را به مخاطبان ارائه کند.

واضح بوده که این عنوان دارای مشکلاتی اعمم از صداگذاری، کنترل شخصیت و موارد دیگر بوده است، اما کار خود را به عنوان یک بازی فضایی ترسناک به خوبی توانسته به اجرا دربیاورد. ناگفته نماند که این بازی در سبک اشاره و کلیک قرار دارد و اساساً، بازی Echo Night: Beyond نمونه‌ای دوست‌داشتنی از گیم پلی قدیمی است که توسط داستان و جو زنده می‌شود.

بازی Stasis

6- بازی Stasis

با این که بازی Stasis با دیگر آثار این لیست کمی تفاوت دارند و دلیل آن مکانیزم کلیک و اشاره منحصر به فرد آن است و به طور معمول این مکانیزم در بازی‌های ترسناک و فضایی به کار برده نمی‌شود. در بازی Stasis شما به عنوان یک فضانورد به نام John Maracheck از خواب بیدار می‌شوید و باید با حل پازل و معماهای مختلف راه خروج خود را از میان هزاران هیولاهای شبح‌وار پیدا کنید.

این بازی با الهام‌گیری از بازی پرطرفدار Dead Space و مکانیسم System Shock 2 توانسته اثری را خلق کند که دلهره واقعی از یک بازی ترسناک فضایی را به جان بازیکنان بیاندازد که به همین خاطر رتبه ششم را در لیست بهترین بازی های ترسناک فضایی به دست آورده است.

بازی System Shock 2

5- بازی System Shock 2

کم کم داریم به شماره اول لیست نزدیک می‌شویم و قاعدتا با بازی‌های پرطرفدار و محبوب‌تر روبرو خواهیم شد که رتبه پنجم آن به عنوان پر افت و خیز  System Shock 2 می‌رسد. عرضه بازی System Shock 2 به سال 1999 بازمی‌گردد و به نوعی این عنوان یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که شما می‌توانید به تجربه آن بنشینید.

جالب است بدانید این عنوان ایده اصلی ساخت سری بازی بسیار محبوب BioShock و عناوین امروزی دیگری بوده است. اگر دوست دارید سرزمین و سیاره‌های ناشناخته را کشف کنید و به کشت و کشتار موجودات مختلف بپردازید، بازی System Shock 2 گزینه‌ای مناسب است.

بازی Prey

4- بازی Prey

یکی از بازی‌هایی که نتوانست در سال 2017 طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند و به نوعی از پتانسیل بالای آن سازندگان نتوانستند به خوبی استفاده کنند، بازی Prey بود. این عنوان در ژانر فضایی به اضافه کمی چاشنی ترس بوده است و می‌تواند تنها به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده هیجانی بازیکنان را سرگرم کند.

به طور کلی بازی Prey ساخته استودیو Arkane می‌تواند برخی افراد راشیفته و برخی دیگر را به کلی از خود زده کند. با این حال شخصا معتقدم بازی Prey پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی بسیار عالی را داشت، اما با مشکلات و کم دقتی سازندگان به یک اثر متوسط رو به پایین تبدیل شد.

بازی Doom 3

3- بازی Doom 3

احتمالا می‌دانید که در دنیای بازی‌های ویدیویی یک سری آثار هستند که به معنای کامل هویت و شناسنامه دارند و به گونه‌ای پایشان را در صنعت گیم محکم کرده‌اند که هر تغییری در سبک و سیاق آن‌ها باز هم منجر به ناامید شدن گیمرها از آنان نخواهد شد. سری بازی Doom از عناوین بسیار بزرگی بوده که امکان ندارد تا سالیان سال از یاد گیمرها فراموش شود و بدون اغراق شما طعم لذت‌بخش کشت و کشتار موجودات جهنمی را با بازی Doom 3 تجربه خواهید کرد.

به طور کلی عنوان DOOM هیچ گاه به داشتن داستان و روایت بسیار قوی و تاثیرگذار مشهور نبوده و صد البته هم سعی نکرده که روایتی شاهکار ارائه دهد، چون اکثریت افرادی که DOOM را تجربه می‌کنند، تنها یک اکشن بی مغز و بی امان می‌خواهند، نه یک داستان پر پیچ و تاب. در این عنوان شما به عنوان یک سرباز حرفه‌ای که هیچ گونه احساسی ندارد و برای انجام ماموریتی به مریخ می‌روید و باید با انواع و اقسام موجودات شیطانی چندش‌آور و فضایی مبارزه کنید. به معنای کامل اگر علاقه به خون و خونریزی دارید و همچنین دنبال یک اکشن درست حسابی و ترسناک هستید، به هیچ‌وجه بازی Doom 3 را از دست ندهید.

بازی Alien Isolation

2- بازی Alien: Isolation

یکی از بهترین بهترین بازی های ترسناک فضایی که می‌توانید در فضا به تجربه آن بنشینید، قطعا بازی Alien: Isolation است. این بازی را می‌توان به عنوان اثری بسیار خاص و متفاوت دانست که مانند نگینی در میان انبوهی از بازی‌های فضایی ترسناک قرار گرفته است.

ایده و ساخت بازی به قدری هنرمندانه و متفکرانه طراحی و اجرا شده که تا سال‌های سال ممکن است عنوانی در این سبک و سیاق و تفکر را شاهد نباشیم. بازی Alien: Isolation به معنای کامل شاهکاری است که به معنای حقیقی نفس را در سینه بازیکنان حبس می‌کند و آن‌ها را با واژه ترس به طور کامل آشنا خواهد کرد.

بازی Dead Space

1- بازی Dead Space

نوبتی هم باشد، نوبت به رتبه اول لیست بهترین بازی های ترسناک فضایی که اثری جزء شاهکاری بی چون و چرا به نام Dead Space نیست، می‌رسد. اگر دوست دارید به تماشای جهنم واقعی در کهکشان بنشینید، تجربه بازی Dead Space به شدت توصیه می‌شود. از بازی Dead Space تا به امروز سه نسخه ارائه شده که با توجه به نظرسنجی‌های متفاوت، نسخه اول آن از ترسناک‌ترین عناوین فضایی در دنیای بازی‌‌های ویدیویی شناخته شده است.

شما به عنوان شخصیت دوست‌داشتنی Isaac Clarke ماموریت دارید تا به سفینه فضایی ایشیمورا (سفینه‌ای که احتمالا در آخر بازی به خود بگویید کاش هیچ وقت وارد آن نمی‌شدم) برای حل مشکلاتی که برای آن به وجود آمده، بروید. در تعریف بازی Dead Space باید بگوییم که این عنوان در سبک علمی تخیلی و ترس و بقا قرار دارد که در سال 2008 توسط استودیوی EA Redwood Shores ساخته و توسط شرکت Electronic Arts منتشر شد.

خبر خوب اینجاست که به‌زودی قرار است شاهد ریمیک (بازسازی) این اثر فوق‌العاده زیبا و هیجان‌انگیز باشیم، پس با این وجود بهتر است خودتان را برای تجربه یک حس واقعی دیگر از واژه ترس آماده کنید.

کلام آخر

به طور کلی بازی‌های علمی تخیلی بسیار زیادی تا به امروزه ساخته شدند و تنها تعداد بسیار کمی از آن‌ها موفق به دیده شدن و کسب شهرتی برای خودشان گردیدند؛ با این وجود امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازی‌های بیش‌تر در ژانرهای مختلف در فضا و کهکشان‌های راه شیری باشیم.

ناگفته نماند که یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که در همین سبک و سیاق فضایی و ترسناک به نام The Callisto Protocol قرار است در تاریخ 11 آذر سال 1401 (2 دسامبر 2022) برای پلتفرم‌های Xbox One,PS4, PS5 , PC و Xbox Series X|S عرضه شود.

در نهایت به پایان محتوای بهترین بازی های ترسناک فضایی می‌رسیم و امیدواریم از خواندن آن لذت برده و از میان آن‌ها بازی مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید و در آخر لازم به ذکر بوده که نمونه‌های دیگری از بازی‌های ترسناک فضایی وجود دارند که ممکن است بسیار کم‌تر از سایر عناوین دیده شده باشند که صد البته تجربه آن‌ها خالی از لطف نیست، این موارد عبارتند از:

  • بازی The Nightjar
  • بازی Caffeine
  • بازی Half-Life
  • بازی Space Beast Terror Fright
  • بازی Moons of Madness

در این نقطه، نوبت به شما می‌رسد که نظرات خود را با تیم پارسی گیم و دیگر کاربران در رابطه با تجربیات خود از بازی های ترسناک فضایی به اشتراک بگذارید.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی دارای دوربین بالا به پایین و با تم سیاه و سفید بوده است؟

بازی Solipsis فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد است و با دوربین از بالا به پایین خود بازیکنان را جذب خود می‌کند. این عنوان کاملا با تم سیاه و سفید طراحی شده و طرفداران خاص خود را دارد. لازم به ذکر بوده با توجه به روند کند داستان و گیم پلی متفاوت، تجربه این بازی گزینه‌ای مناسب برای همگان نخواهد بود.

۱
بازی Hellpoint غیر از ژانر علمی تخیلی در چه سبک دیگری قرار دارد؟

هیچ‌گونه جیغ و فریادی نزنید؛ زیرا در فضا هیچ کس صدای شما را نخواهد شنید. این جمله‌ای است که سازندگان این بازی در زمان ساخت و عرضه عنوان Hellpoint به بازیکنان گوشزد می‌کنند. احتمالا اگر می‌خواستید چک لیستی از بازی‌های Soulslike تهیه کنید، بدون شک به سراغ عناوین فوق‌العاده استودیو FromSoftware می‌رفتید. به طور کلی اگر به سبک و سیاق بازی‌های محبوب و پرطرفداری مانند Dark Souls علاقه دارید، تجربه عنوان Hellpoint خالی از لطف نیست.

۲
در کدام بازی شما به عنوان یک هوش مصنوعی باید فعالیت های خود را انجام دهید؟

شما به عنوان یک هوش مصنوعی به نام S.A.M در بازی حضور پیدا می‌کنید و باید با همکاری یک انسان واقعی ایستگاه فضایی خارج شده از مدار زمین را نجات داده و به رازهای مخوف احتمالی انقراض بشریت دست یابید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    به جز همون چند تای مشهور ، اسم بقیه بازی ها به گوشم نخورده بود، ممنون بابت این مقاله متفاوت ❤️?

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به مسعود روشن

      نویسنده

      با تشکر از همراهی شما دوست عزیز ???