نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

بازی Ghost of Tsushima رسماً برای کامپیوتر معرفی شد

یحیی رحیمی 17 اسفند 1402 12 دیدگاه
7,256 بازدید

پلی‌استیشن به‌طور رسمی از نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima رونمایی کرد. این پورت توسط استودیو Nixxes و با همکاری ساکرپانچ پروداکشنز تولید شده و تمامی محتوای این اثر تحسین‌شده را در دسترس پی‌سی گیمرها قرار می‌دهد. نسخه کامپیوتر گوست آو سوشیما روز 27 اردیبهشت 1403 به طور رسمی برای PC منتشر خواهد شد.

نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی Iki Island می‌شود. بخش چندنفره یا آنلاین آن به نام لجندز نیز فعال خواهد بود و پی‌سی گیمرها می‌توانند مهارت‌های خود را در این حالت به نمایش بگذارند. استودیو Nixess حدود یک سال با تمام قوا مشغول پورت این بازی بوده و توانسته موتور گرافیکی ویژه را ابتدا برای کامپیوتر بهینه‌سازی کند و در نهایت قابلیت‌های ویژه مانند فریم‌ریت نامحدود و تنظیمات گرافیکی و پشتیبانی از موس و کیبورد را اضافه کند.

از قابلیت‌های ویژه نسخه کامپیوتر باید به پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض اشاره کرد. مانیتورهای با نسبت ابعاد 21:9 و 32:9 پشتیبانی می‌شوند و در صورتی که از سه مانیتور با نسبت ابعاد 48:9 استفاده می‌کنید، امکان اجرای بازی را خواهید داشت. این اثر از فناوری‌های گرافیکی مانند انویدیا DLSS 3 و FSR 3 پشتیبانی می‌کند. فناوری اینتل XeSS هم برای بهبود کیفیت تصویر در صورت اجرای بازی با کارت گرافیک گیمینگ اینتل پشتیبانی خواهد شد.

نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushimaنسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima

از دیگر قابلیت‌های بازی باید به پشتیبانی رسمی از انواع دسته‌های بازی اشاره کرد. می‌توان جای دکمه‌ها را تغییر داد یا از موس و کیبورد برای تجربه بازی استفاده کرد. دوال‌سنس یا دسته ویژه PS5 به طور کامل پشتیبانی می‌شود و حس واقعی کشیدن کمان یا ضرب شمشیر را تجربه خواهید کرد. در صورتی که بازی را پیش‌خرید کنید، چند آیتم ویژه هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. معرفی این بازی با استقبال گیمرها همراه شد و همچنین شایعه قبلی در مورد نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima تائید شد.

مدیر استودیو ساکرپانچ اعلام کرد که این اولین بازی آن‌هاست که برای کامپیوتر منتشر می‌شود و بسیار هیجان‌زده هستند. استودیو Nixxes در عین حال، کمک زیادی به پلی‌استیشن برای ارائه پورت‌های کامپیوتر باکیفیت کرده و مهارت‌ آنها در نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man برای همگان عیان شد. با این حساب باید انتظار یک پورت کامپیوتر باکیفیت را داشت.

تمامی محتوای بازی اصلی مانند حالت سینمایی کوروساوا در نسخه کامپیوتر فعال است. بخش آنلاین نیز امکان تجربه مراحل داستانی را به‌صورت دو نفره می‌دهد و می‌توان مأموریت‌های چهارنفره را هم انجام داد یا اینکه دوئل‌های نفس‌گیری با حریف‌های آنلاین تجربه کرد. اطلاعات بیشتر از بازی مانند حجم و سیستم مورد نیاز در زمان دیگری اعلام می‌شود و در حال حاضر می‌توانید نگاهی به تریلر رسمی بازی بیندازید.

منبع: PlayStationBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 12 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    حداقل سیستم مورد نیازش چقذره ادمین جان

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به amir

      نویسنده

      اعلام نشده.

  • Avatar

    Z

    مهمان

    سلام به نظر شما هورایزن رو rtx 3050 mobile اجرا میشه ?

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Z

      نویسنده

      سلام بله البته فرکانس و VRAM کارت گرافیک تو مدل RTX 3050 لپ‌تاپ متفاوته و با قطعیت نمیشه نظر داد.

  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    زمان انتشار رو نگفتن؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به mohsen

      نویسنده

      روز 27 اردیبهشت 1403

  • Avatar

    فرشید

    مهمان

    سلام کی قرارش میدین لینکارو؟؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به فرشید

      نویسنده

      روز 27 اردیبهشت که بازی منتشر شد!

  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    ایول خدارو شکر 🙂

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمود در پاسخ به AMIR

      مهمان

      چی چی ایول.کمپانی های گیمساز ،گیمرهای پی سی رو به چیزشونم حساب نمیارن در صورتیکه ما بیشترین هزینه رو برا قطعات pc میکنیم . شرکتهای قطعات کامپیوتر باید بیشتر هوای pcگیمرهارو داشته باشن و این گیم سازهارو مجبور یا ترغیب به ساخت نسخه pc از همون ابتدا بکنن.این اخبار به pcگیمرا حس سگ پیر ته کوچه رو میده که استخون دوسال مونده رو تازه انداختن جلوش

  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    ادمین پارسی گیم به نظرتون سیستم مورد نیازش مثل هورایزن دو سنگینه یا چون نسل هشت بازی فرقی می کنه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به سجاد

      نویسنده

      احتمالا از هورایزن سبک‌تر باشه. باید منتظر موند، چون مشخص نیست چطور بازی رو پورت کردن و چه سیستم‌هایی رو تست کردن.