دانلود بازی Pennys Big Breakaway برای PC
دانلود بازی Pennys Big Breakaway برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pennys Big Breakaway برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1402 بدون دیدگاه
767 بازدید

دانلود بازی Pennys Big Breakaway برای کامپیوتر

بازی Pennys Big Breakaway بازیکنان را به دنیای پر جنب و جوش Macaroon دعوت می‌کند؛ جایی که آنها به جای پنی، یک هنرمند خیابانی مصمم با استعدادی منحصر به فرد و همراه قابل اعتماد او، یک یویو باهوش، قدم می‌گذارند. هیجان و شیطنت این پلتفرم سه بعدی که توسط Evening Star ساخته شده است، قول یک تجربه هیجان انگیز را می‌دهد که با مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه و یک خط داستانی قانع کننده ترکیب شده است. بازی با رؤیای جاه‌طلبانه پنی برای تبدیل شدن به یک ستاره آغاز می‌شود و فرصتی برای اجرا در کنار امپراطور مرموز ادی در جشن بزرگ در اختیار وی قرار می‌دهد. ولی این تازه آغاز این ماجرا است.

همان‌طور که بازیکنان سفر پنی را آغاز کرده، مناظر نئونی Macaroon را طی می‌کنند، از موانع چالش برانگیز عبور کرده و از ارتش بی امان پنگوئن امپراتور ادی فرار می‌کنند. با یویو در کنارش، پنی باید ترفندها و کمبوهای ترکیبی خود را آزاد کند تا از تعقیب‌کنندگان خود پیشی بگیرد و اسرار پنهان دنیای خود را کشف کند. یکی از ویژگی‌های بارز بازی، اشتهای سیری ناپذیر یویو برای خوردن تنقلات است که به عنوان مکانیک گیم پلی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند انرژی‌های میان‌وعده را در مراحل پراکنده جمع‌آوری کنند، به طور موقت توانایی‌های یویو را برای افزایش سرعت حرکت، محافظت از پنی و پلتفرمینگ بازی افزایش دهند.

در طول ماجراجویی، بازیکنان با گروهی از شخصیت‌های رنگارنگ، از جمله هنرمند عجیب و غریب و قاضی مرموز روبرو می‌شوند که هر کدام نقشی محوری در سفر پنی دارند. بازیکنان می‌توانند خود را در حالت‌های مختلف از جمله حالت داستانی جذاب، جایی که می‌توانند سطح یویو را بالا ببرند و روایت را کشف کنند و حالت حمله زمانی غوطه ور کنند. خود را آماده کنید، بازیگر درونی خود را آزاد کنید و برای تجربه‌ای که تنها یک بار کسب می‌کنید را با دانلود Pennys Big Breakaway به دست بیاورید. این بازی پلتفرمر سرگرم کننده با مراحل زیبایش یکی از بهترین‌های ژانر خود در سال جاری محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outpath و River Tails Stronger Together را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pennys Big Breakaway برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or ATI Radeon HD 7850

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11
Processor: Intel Core i7-4770K or Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 or AMD Radeon R9 270X or Intel Arc A380

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ready. Set. YO! – Join Penny & Yo-Yo in a kinetic 3D-platformer bursting with innovative gameplay! Showcase your catalog of tricks and chain impressive combos to deliver Penny & Yo-Yo’s perfect breakout performance. Take the stage with this vibrant pair in Penny’s Big Breakaway.
Penny is a street performer with big dreams; she has her own spin on what it takes to be a star! When Eddie the Emperor calls for new Palace Court Performers, Penny gets herself tangled in an audition she’ll never forget. A strange encounter with a Cosmic String transforms Penny’s Yo-Yo into a living creature with an appetite for snacks— and mayhem! Use Yo-Yo to help Penny clear her name, outrun the Emperor’s penguin army, and unravel the mystery of the Cosmic String.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.