دانلود بازی Outpath برای PC
دانلود بازی Outpath برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outpath برای PC

پارسی گیم 23 دی 1402 بدون دیدگاه
2,846 بازدید

دانلود بازی Outpath برای کامپیوتر

با Outpath، یک بازی ساخت و ساز پایگاه که بهترین عناصر این ژانر و حلقه گیم‌پلی رضایت بخششان را با هم ترکیب می‌کند، وارد یک ماجراجویی بی‌نظیر شوید. Outpath شما را دعوت می‌کند تا در یک پلتفرمر اول شخص سه بعدی غوطه ور شوید که در آن خلاقیت هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و هیجان کاوش با آرامش مدیریت منابع روبرو می‌شود. در هسته خود، Outpath حول یک ایده ساده و در عین حال جذاب می‌چرخد: جمع آوری، طراحی، ساخت و کاوش. برخلاف بازی‌های معمولی، Outpath یک تجربه آرام و بدون محدودیت زمانی را ارائه می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد با سرعت و سبک خاص خود پیشرفت کنند.

اساس بازی در مدیریت دقیق منابع نهفته است. مناظر رنگارنگ را طی کنید، مجموعه‌ای متنوع از منابع را جمع آوری کنید و در هنر مدیریت منابع تسلط پیدا کنید. مجموعه‌ای از آیتم‌های مفید را بسازید، پتانسیل خلاقانه خود را باز کنید و توانایی خود را برای ایجاد یک پایگاه واقعاً منحصر به فرد افزایش دهید. تأکید اصلی بازی بر آرامش، تضمین یک محیط لذت بخش و بدون استرس است. چه یک سبک بازی سریع را ترجیح دهید یا یک رویکرد آرام‌تر، Outpath با انتخاب‌های شما سازگار می‌شود و یک تجربه واقعاً شخصی‌سازی‌شده را از ژانر شبیه ساز و طراحی پایگاه ارائه می‌دهد. قطعاً می‌توانید ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید.

قلب Outpath در لذت ساختن و آماده کردن پایگاه شما نهفته است. بازیکنان می‌توانند سیستم‌های پیچیده‌ای را برای فعال سازی فرایندهای مختلف بسازند و پایگاه خود را به یک ماشین روغن‌کاری شده تبدیل کنند. این بازی با معرفی مفهوم خرید جزایر برای گسترش و بهره برداری، آن را یک قدم جلوتر از دیگر رقیبان می‌برد و به بازیکنان امکانات بی پایانی برای شخصی سازی و رشد می‌دهد. Outpath چیزی بیش از مدیریت منابع و ایجاد پایگاه ارائه می‌دهد. در هنر آرامش‌بخش ماهیگیری شرکت کنید و مهارت‌های خود را برای باز کردن نقشه‌های جدید ارتقا دهید. این بازی خارق‌العاده به تمامی عاشقان این ژانر شدیداً توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cygnus Enterprises و Starship Troopers Terran Command Raising Hell را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outpath برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7, 8, 10 and 11
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 240 / AMD Radeon HD 4670 / Intel HD Graphics 4000
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 470 / AMD Radeon HD 6870
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Taking Satisfactory, Forager and the gratifying gameplay loop of clicker/idle games as references, Outpath would be just that. Exploit your environment, craft, build and automate your base in this 3D first-person platformer! Gather. Craft. Build. Explore. Relax. No time limits, no pressure, play at your own pace and style.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.