دانلود بازی Adventures of Chris برای PC
دانلود بازی Adventures of Chris برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Adventures of Chris برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,775 بازدید

دانلود بازی Adventures of Chris برای کامپیوتر

دهه 90 میلادی برای آمریکایی‌ها، دروازه ورود به دنیای تازه‌ای بود، موسیقی، هالیوود و بازی‌های ویدیویی به‌سرعت در حال پیشرفت بودند و دست‌به‌دست هم داده بودند تا زیرساخت دهه‌های آینده محکم ایجاد شود. بازی‌های 16 بیتی آن زمان اگرچه ازنظر بصری با بازی‌های فعلی قابل‌مقایسه نیستند اما این بازی‌ها پایه‌گذار سیستم‌هایی شدند که امروزه هم در بازی‌های ویدیویی یافت می‌شوند. استودیو Guin Entertainment به همت شرکت Graffiti Games بازی تازه‌ای را با الهام از عناوین پلتفرمر دهه 90 میلادی روانه بازار کرده که روزهای خوش گذشته را یادمان می‌آورد. بازی Adventures of Chris یک اثر اکشن ماجراجویی و پلتفرمر است که در مورد پسر چاق‌وچله‌ای به نام کریس است که برعکس ظاهر تپل، قدرت‌های عجیبی دارد و حالا باید درنبردی با دشمنان سرسخت، دنیا را از شر دشمنان و خون‌خوارها نجات دهد.

داستان بازی Adventures of Chris با معرفی شخصیت کریس شروع می‌شود و کمی بعدتر می‌فهمیم که این پسر به دنبال مسافرت و ماجراجویی است اما دشمن اصلی بازی به‌یک‌باره او را دستگیر می‌کند و باعث می‌شود که کریس از خواب غفلت بیدار شود. فرار از دست نیروهای شر است که کریس را از هویت اصلی‌اش باخبر می‌کند و او می‌فهمد که قدرت‌هایی فرا بشری دارد و می‌تواند گلوله‌های آتشین پرتاب کند و رعدوبرق ایجاد کند. داشتن قدرت‌های فرا بشری مسئولیت بزرگی روی دوش او قرار می‌دهد و مهم نیست که او کجای دنیا باشد، جنگ با دشمن تازه شروع‌شده است. داستان بازی به‌صورت کارتونی دنبال می‌شود و دنیای بازی هم جلوه‌هایی از طنز و حرکات خنده‌دار را استفاده کرده. گیم پلی مانند عناوین دهه 90 آمریکا دنبال می‌شود و باید از روی موانع پرید و توسط سلاح و قدرت‌های مخصوص، دشمنان را تار و مار کرد.

بیش از 9 مکان مختلف در بازی Adventures of Chris یافت می‌شوند که هرکدام، چالش‌های مخصوص خود را دارد. شخصیت کریس توانایی زیادی در ابتدا ندارد اما به دست آوردن امتیاز خوردن غذاهای موجود در مراحل، قدرت او را افزایش می‌دهد و توانایی مبارزه با دشمنان سرسخت را به او اهدا می‌کند. دشمنان عجیب اما خطرناکی در بازی وجود دارند که جنگ با آن‌ها سرگرم‌کننده و جذاب است و می‌تواند شمارا حسابی بخنداند. همراه کریس شوید و ماجراجویی مفرحی در دنیای کارتونی و بامزه او داشته باشید. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Ori and the Blind Forest و Hollow Knight است.

در ادامه برای دانلود بازی Adventures of Chris با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2+
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Oh wow, I’m actually kinda surprised you scrolled down this far…that’s awesome! My name’s Chris, and I’m so excited to tell you about my game! It’s a ‘90s-inspired adventure platformer about the totally normal adventures I went on as a chubby kid back in 1995 – traveling the world, learning useful abilities, and, naturally, getting kidnapped and turned into a balloon by cartoon villains. Thankfully, I escaped and learned to use my transformation as a kind of superpower. I got to learn all kinds of cool stuff – how to throw fireballs and lightning, how to bounce around like a basketball and rocket around the earth. It’s a neat story…I think. I really hope you’ll enjoy it – I had a lot of fun making it!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.