دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Modern Rifle برای PC
دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Modern Rifle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Modern Rifle برای PC

پارسی گیم 25 اسفند 1400 بدون دیدگاه
5,186 بازدید

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Modern Rifle برای کامپیوتر

شبیه‌سازها یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی هستند و روزبه‌روز عناوین جذاب و متفاوت بیشتری زیر سایه آن پرورش می‌یابد. امروزه تمامی فعالیت‌های جذاب و مهیج در دنیای واقعی را می‌توانید به‌صورت مجازی در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرده و از آن لذت ببرید. یکی از این فعالیت‌های سرگرم‌کننده، شکار در طبیعت است که عناوین زیادی برایش منتشر شده است. بازی theHunter Call of the Wild از استودیو Expansive Worlds عنوانی کامل و بزرگ با محوریت این سوژه است که دقیق‌ترین تجربه از شکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Wild Mississippi Modern Rifle نیز برای بازی منتشر شده و سلاح‌های جدیدی به آن اضافه کرده است.

طبق ادعای سازندگان، بازی theHunter Call of the Wild بزرگ‌ترین و بهترین نسخه شبیه‌سازی‌شده از شکار حیوانات است و تنوع و وسعت دنیای آن شما را مدهوش می‌کند. علاوه بر گرافیک خیره‌کننده بازی که تمام عناصر را به شکلی واقع‌گرایانه به تصویر کشیده است، حیوانات مختلفی مانند انواع پرندگان، آهو، گوزن و… را نیز می‌توانید داخل این محیط زیبا شکار کنید که هر کدام رفتار متفاوتی داشته و به روش‌های مختلفی برای شکار کردن آن‌ها نیاز خواهی داشت.

بازی دارای بخش چندنفره و Co-op نیز بوده که ویژگی‌های جالبی دارد. در بخش‌ چندنفره بازی، حالت‌های رقابت و همکاری در تیم‌هایی هشت‌نفره در دسترس است که می‌توانید این تجربه عالی را با یکدیگر تقسیم کرده و لذت ببرید. دسترسی به سلاح‌های مختلف شکاری، تله‌ها و ابزارهای مختلف پیشرفته که هر کدام در امری مختلف کارایی دارند از دیگر ویژگی‌های این بازی است. تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات شما باعث می‌شود هر سناریو شکار متفاوت و منحصربه‌فرد شکل بگیرد، همچنین با توجه به نوع حیوانی که شکار می‌کنید، باید استراتژی و تکنیک متفاوتی را برای آن پیاده‌سازی کنید.

در بسته الحاقی Mississippi Modern Rifle طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مدرن با جزییات بالا به بازی اضافه شده‌اند. چه بخواهید به شکار موجودات کوچک‌تر بروید یا با شکار حیوانات سرسخت‌تر خودتان را به چالش بکشانید، برای هر کدام سلاح مناسبی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی 3 سلاح مدرن را برای انواع شکارهای مختلف از حیوانات کوچک‌جثه، متوسط و بزرگ را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Far Cry 5 و Hunting Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Modern Rifle برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit OS – Windows 7
Processor: Intel i3-4170
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 / ATI HD7870 – 1GB VRAM
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: Intel i7 Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 760 / R9 270x – 4GB VRAM
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Expand your weapon arsenal with a brand new collection of modern rifles! Whether you’re hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Each rifle is available in two distinctive skins and compatible with a wide range of scopes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.