دانلود بازی The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 16 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,907 بازدید

دانلود بازی The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition برای کامپیوتر

The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition یک بازی روایت محور و قابل تأمل است که عمیقاً در مفهوم انتخاب بازیکنان و مفاهیم اخلاقی آن می‌کاود. این رمان بصری با روایت داستانی که توسط Deconstructeam توسعه یافته است، شما را به سفری مسحورکننده در نقش فورتونا می‌برد. وی جادوگری بوده که به دلایل مرموز به مدت هزار سال توسط فرقه جادوگری وی در یک سیارک مهروموم شده است. همان‌طور که شما در این دنیای منحصر به فرد و غنی ساخته شده کاوش می‌کنید، بازی درک شما را از عاملیت، اخلاق و انتخاب‌های شما در مورد شخصیت‌هایی که با آنها تعامل دارید و تأثیر آن به چالش خواهد کشید.

در هسته خود، روایت بازی به عنوان یک ماجراجویی کارت بازی تاروت آشکار می‌شود. شما وظیفه دارید منابع آتش، آب، خاک و هوا را جمع آوری کنید که سپس از آنها برای ساخت کارت‌هایی با محوریت احساساتی مانند از دست دادن، رنجش، خشم، ناامیدی و غیره استفاده می‌کنید. این کارت‌ها به ابزارهایی تبدیل می‌شوند که شما برای ارائه راهنمایی و مشاوره به دوستان فورتونا در حالی که با معضلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند، استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است به یک جادوگر چهار دست کمک کنید که در تلاش است هویت واقعی خود را برای معشوق انسانی خود فاش کند. داستان سرایی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

هرچه کارت‌های بیشتری از انرژی انباشته شده ایجاد کنید، گزینه‌های بیشتری را در مسیرهای روایی منشعب بازی باز می‌کنید و لایه جذابی از گیم پلی را به داستان سرایی اضافه می‌کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته The Cosmic Wheel Sisterhood دیالوگ‌های استثنایی آن است که به شخصیت‌ها روح می‌بخشد و شما را در دنیای آنها غرق می‌کند. هر جمله پر از روح و هدف است و تعاملات به یاد ماندنی و پیامدهای معناداری را برای انتخاب‌های شما ایجاد می‌کند. همان‌طور که در طول بازی پیشرفت می‌کنید، در ساعات پایانی‌اش، چرخش عمیقی به خود می‌گیرد و تجربه‌ای کاملاً غیرمنتظره و شوکه کننده را به شما ارائه می‌دهد.

داستان سرایی این بازی، حتی در دراماتیک‌ترین لحظاتش، با ظرافت و تخصص انجام می‌شود و بازیکنان را از نظر احساسی منتظر یافتن نتیجه نهایی خواهد گذاشت. موسیقی متن بازی عنصر کلیدی جذابیت کلی آن است که همراهی مجلل و خاطره انگیزی را ارائه می‌دهد که شخصیت‌ها و احساسات آنها را تکمیل می‌کند. The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition یک بازی ویدئویی قابل توجه و قابل تأمل است که بازیکنان را به در نظر گرفتن پیامدهای اخلاقی و اهمیت انتخاب‌های خود به چالش می‌کشد. اگر به بازی هایی با روایت عمیق و خاصی علاقه دارید که تا مدت‌ها با شما بماند، پس تجربه این شاهکار را توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kittengumi The Sakabatos Thief و Saltsea Chronicles را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7×64
Processor: Intel Core i3-3240; AMD A10-5800K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640; Radeon HD 7750; Intel HD Graphics 515
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i3-4160; AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650; Radeon HD 7770; Intel Iris Pro Graphics 580
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Cosmic Wheel Sisterhood is a thought-provoking narrative experience from the creators of The Red Strings Club. Featuring a richly diverse cast of characters, Tarot-like card creation, divination, and a branching story that spans time and space, The Cosmic Wheel Sisterhood explores themes of identity, community, and personal responsibility in a beautifully hand-crafted universe.
You play as Fortuna, a Witch living exiled on an asteroid who forms a pact with a forbidden creature in the hopes of regaining her freedom. Reconnect with your Witch friends after a 200-year-long exile, meet new Witches, and use the cards you created to pierce through their pasts and futures. As you delve into this universe, you will see yourself immersed in the complex web of interests that surround your coven, leading to a political plot that will define the fate of the Cosmic Witch society.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.