بازی Twisted Metal ماشین جنگی جدید
یحیی رحیمی

بازی جدید Twisted Metal به‌زودی معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 1 اسفند 1402 بدون دیدگاه
173 بازدید

گزارشگر رسانه VGC مدعی است که بازی جدید Twisted Metal در حال ساخت است و در طی ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. این مجموعه بازی کلاسیک که میان ایرانی‌ها به عنوان ماشین جنگی شناخته می‌شود، جزو محبوب‌ترین عناوین پلی‌استیشن حساب می‌شود. طبق گفته‌ها بازی جدید ماشین جنگی به شکل لایو سرویس یا آنلاین طراحی می‌شود و سونی به دنبال درآمدزایی مستمر از این اثر جدید است.

شایعات در مورد بازی جدید Twisted Metal مدت‌هاست شنیده می‌شود. استودیو Firesprite که چند سال پیش توسط سونی تصاحب شد از سال گذشته در حال کار روی ریبوت ماشین جنگی است. گزارشگر معتبری مدعی است که فاصله زیادی تا معرفی رسمی نداریم. جوردن میدلر از رسانه VGC در پاسخ به یکی از کاربران توییتر نوشت که صبر برای معرفی بازی طولانی نخواهد بود.

VGC منابع معتبری در زمینه اخبار بازی در اختیار دارد و گزارش‌های موثقی در طی چند سال اخیر منتشر کرده است. این وب‌سایت شایعات ضعیف و اطلاعات بی‌اساس را منتشر نمی‌کند و در نتیجه می‌توان به خبر جدید استناد کرد. آگهی‌های استخدامی اخیر نشان داده‌اند که استودیو فایراپسرایت روی یک بازی جدید با تمرکز روی نبردهای داخل خودرو کار می‌کند. ترکیب این گزارش‌ها به همراه ادعای افراد مشهوری مانند جف گراب نشان می‌دهد که بازی ماشین جنگی جدید بدون شک در حال ساخت است.

بازی Twisted Metal ماشین جنگی جدیدبازی جدید Twisted Metal

شایعات نشان می‌دهند که بازی Twisted Metal بعدی لایو سرویس خواهد بود. واضح است که این بازی همیشه چندنفره بوده است و به‌سادگی می‌توان آن را به یک بازی آنلاین جذاب تبدیل کرد. سونی نشان داده که بازی‌های لایو سرویس را به‌طور هم‌زمان برای کامپیوتر (PC) منتشر می‌کند و در نتیجه پی‌سی گیمرها هم می‌توانند از بازی جدید لذت ببرند. بازی Helldivers 2 هم‌زمان برای پلی‌استیشن و کامپیوتر منتشر شد و به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یافت. نیم میلیون نفر به‌طور هم‌زمان در حال تجربه این بازی بوده‌اند.

سال گذشته سریال تلویزیونی Twisted Metal به‌طور رسمی پخش شد. این سریال برای فصل دوم تمدید شده است و نشان می‌دهد که سونی به موفقیت این مجموعه باور دارد. نشانه‌ها در مورد بازگشت ماشین جنگی محرز هستند و تنها پخش تریلر جدید مانده است. طبق گفته گزارشگر VGC، این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد و لازم نیست زیاد منتظر بمانیم. ممکن است معرفی بازی جدید هم‌زمان با پخش تریلر فصل دوم سریال صورت گیرد و باید منتظر اتفاقات بعدی ماند. گفتنی است این بازی قرار بود توسط Lucid Games، سازنده Destruction All-Stars ساخته شود که برنامه‌ها تغییر یافت.

شرکت‌های بازی‌سازی در طی دو سال اخیر به زنده کردن مجموعه‌های قدیمی رو آورده‌اند. سگا اکثر بازی‌های بزرگ مانند تاکسی دیوانه را ادامه خواهد داد و سونی نیز با ارائه ماشین جنگی جدید با المان‌های آنلاین، استراتژی فعلی را ادامه خواهد داد. نظر شما چیست؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.