دانلود بازی Destruction AllStars برای PS5
دانلود بازی Destruction AllStars برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Destruction AllStars برای PS5

پارسی گیم 6 شهریور 1400 بدون دیدگاه
943 بازدید

دانلود بازی Destruction AllStars برای پلی استیشن 5

مسابقات اتومبیل‌رانی برای بسیاری هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده هستند. این ژانر از سرگرمی پایش به بازی‌های ویدیویی نیز باز شده و عناوین زیادی کنترل و رانندگی این شاهکارهای علم مهندسی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. خود این ژانر، زیرمجموعه‌های زیادی دارد، برای مثال مسابقات خیابانی، مسابقات رسمی داخل پیست و یا فرمول یک که هرکدام عنوان مخصوص به خودشان را در بازار دارند. بازی Destruction AllStars از استودیو Lucid Games سبکی متفاوت از مسابقات اتومبیل‌رانی را آماده کرده است، سبکی که در آن تخریب، هرج‌ومرج و هیجان بی‌حدومرز حرف اول را میزند.

شما در این بازی می‌توانید یکی از 16 کاراکتر موجود در گروه AllStar را انتخاب کنید که هرکدام به یک خودروی منحصربه‌فرد قهرمانانه دسترسی دارند. وظیفه شما در پیست مسابقه این است که با استفاده از قابلیت‌های تخریبی اتومبیل‌های خود، سایر رقبا را نابود کرده و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. هرج‌ومرج و تخریب در پیست این بازی، حرف اول را خواهد زد و گیم پلی اکشن، سریع و مهیجی را به خورد شما می‌دهد. نکته جالب این است که راننده‌هایی که خودروهای آن‌ها نابود شده، باید پای پیاده در پیست حرکت کنند و در مقابل اتومبیل‌های دیگر جاخالی دهند.

خودروهای موجود در بازی هرکدام قابلیت ویژه‌ای دارند، برای مثال یکی از آن‌ها تیغ‌هایی داشته که می‌تواند سایر اتومبیل‌ها را از وسط نصف کند و یا دیگری موشک‌های بزرگی دارد که سرعت سرسام‌آوری را به اتومبیل می‌بخشد. علاوه بر قابلیت‌های متنوع خودروها، هر 16 کاراکتر موجود در بازی هم قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند که زمانی که پیاده مجبور به ادامه دادن مسابقه شدند، از آن‌ها استفاده کنند. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به نامرئی شدن و یا تشکیل یک رد آتشین اشاره کرد.

علاوه بر گرافیک زیبای این بازی که قدرت کنسول جدید سونی را به رخ می‌کشد، گیم پلی هیجان‌انگیزش به‌شدت آن را اعتیادآور می‌کند. اینجا هرج‌ومرج حرف اول را زده و شما باید برای بقا و زنده ماندن هر چه دارید روی دایره بریزید. اگر می‌خواهید سطح آدرنالین خونتان بالا برود و لحظاتی تکرار نشدنی را تجربه کنید، Destruction AllStars گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی Destruction AllStars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Stars and cars collide. Dominate the glittering global phenomenon of Destruction AllStars – the spectacular prime-time sport for dangerous drivers! Master the art of intense vehicle-based combat through timing, tactics and skills to cause colossal amounts of damage, destruction and devastation in vibrant arenas across the globe.
Pile-on the destruction from behind the wheel or leap into the arena with a breathtaking reel of parkour action by dodging attacks, taking over vehicles or using abilities to disrupt the onslaught of incoming vehicles.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 45 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.