دانلود بازی The Persistence Enhanced برای PC
دانلود بازی The Persistence Enhanced برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Persistence Enhanced برای PC

پارسی گیم 22 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,796 بازدید

دانلود بازی The Persistence Enhanced برای کامپیوتر

فضا و سفینه‌های فضایی سوژه‌های خوب علمی تخیلی برای ساخت بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی هستند. از دل این سوژه هم می‌توان سرگرمی‌های اکشن و جذاب به وجود آورد، هم ترسناک و مهیج با چاشنی استرس. بازی The Persistence Enhanced از استودیو Firesprite عنوانی در سبک Survival و ترسناک بوده که یک سفینه فضایی بزرگ و شوم را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد.

در بازی شما در نقش یک مأمور امنیتی به اسم Zimir Eder بازی خواهید کرد که در یک سفینه بزرگ فضایی و شوم گیر افتاده است. این سفینه به دلایلی نامعلوم، مملو از هیولاهای وحشی و وحشتناک است و شما هم آخرین بازمانده آن هستید و باید تلاش کنید تا با تعمیر و راه‌اندازی دوباره بخش‌های سفینه، آن را فعال کنید و دوباره به زمین برگردید.

از نکات مهم این بازی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، سبک تصادفی طراحی مراحل آن است که مانند یک هزارتوی بزرگ، دائم تغییر می‌کند. با تغییر و تعمیراتی که در نقاط مختلف سفینه ایجاد می‌کنید، سایر بخش‌ها نیز فعال می‌شوند و منجر به تغییر ساختار اتاق‌ها و کابین‌های سفینه خواهند شد. این امر، دائم نقشه‌ی بازی را تغییر داده و مسیرهای جدیدی را برای شما بازخواهد کرد. همچنین اگر بمیرید، هوشیاری و ذهن شما به یک کلون جدید از خودتان منتقل می‌شود تا بازی را ادامه دهید.

از دیگر نکاتی که برای پیشروی در بازی ضروری است، استفاده از تاریکی و مخفی‌کاری بوده زیرا تعداد دشمنان و هیولاها اغلب بالا است و نمی‌توانید به‌تنهایی از پس همه آن‌ها برآیید. پس بهتر است با استفاده از پنهان شدن، در موقعیت‌های مناسب حمله کنید و یک‌به‌یک، ترتیب دشمنان را بدهید.
بازی عناصری از نقش‌آفرینی مانند افزایش مهارت‌ها و سطح سلامتی کاراکتر، ارتقا و بهبود تجهیزات و سلاح‌ها و همین‌طور تغییر در قابلیت‌های لباسی که بر تن دارید را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه‌ای کامل، ترسناک و سرگرم‌کننده از گشت‌وگذار در یک سفینه فضایی شوم داشته باشید.

نسخه Enhanced بازی، علاوه بر بهبود نورپردازی‌ها و برخی موارد گرافیکی دیگر، از Ray Tracing و قابلیت DLSS کارت گرافیک‌های Nvidia نیز پشتیبانی می‌کند تا گرافیکی زیباتر و چشم‌نوازتر را برای شما به ارمغان آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Alien: Isolation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Persistence Enhanced با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1
Processor: Intel i5 4570
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750ti
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

equires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7 4770
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Persistence challenges you, a clone of security officer Zimri Eder, to survive aboard a doomed deep space colony starship, overrun with horrific and murderous aberrations. You are the last survivor. Your mission? Restore functionality to the ship and somehow make your way back to Earth.
The Persistence Enhanced brings improved lighting, particle effects and further UX & UI refinements along with DXR RayTracing implementation for supported graphics cards & NVIDIA® DLSS.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.84 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.