Days Gone
یحیی رحیمی

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now: روزهای ترسناک هالووین

یحیی رحیمی 16 مهر 1399 بدون دیدگاه
413 بازدید

سرویس PlayStation Now از زمان شروع تابه‌حال، بازی‌های رضایت بخشی در اختیار کاربرانش قرار داده و علاوه بر عناوین انحصاری، بازی‌های تولیدشده توسط استودیوهای شخص ثالث هم جزو لیست بوده‌اند. این سرویس به نحوی گسترش‌یافته تا صدها بازی از ژانرهای مختلف را پوشش دهد و حالا به مناسبت هالووین، بازی‌هایی با مزه ترس و بقا مانند Days Gone اضافه‌شده تا کاربران، روزهای خوبی را در فصل تعطیلات سپری کنند.

سونی با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت پلی استیشن، بازی‌های تازه اضافه‌شده به سرویس PlayStation Now را اعلام کرده است. بر اساس این مطلب، بازی Days Gone اولین عنوانی است که ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. استودیو SIE Bend Studio خلاقیت خود را با Days Gone به اوج رسانده است و در این بازی نه‌تنها با موجودات عجیب‌وغریب روبه‌رو خواهید شد، بلکه انسان‌ها نیز دشمن کله سر شما هستند. این بازی پر از تلخی و شیرینی‌هایی است که برای همیشه در خاطر شما حک خواهد بست.

PS Now October

دیگر بازی مهم ماه آینده سرویس پلی استیشن نو، Friday the 13th: The Game است. داستان بازی در مورد فردی دیوانه به نام جیسون وورهیز است که در اردوگاهی زندگی می‌کند و قصد کشتن 8 نفر را دارد شما در بخش آنلاین بازی می‌توانید کنترل قربانیان را در دست بگیرید و از دست جیسون وورهیز فرار کنید، اما در بخش کمپین و داستانی بازی شما کنترل جیسون وورهیز را در اختیاردارید و باید تک‌تک قربانیان را به قتل برسانید. در زیر لیست تمامی بازی‌های جدید را مشاهده کنید.

Days Gone

MediEvil

Friday the 13th: The Game

Trine 4: The Nightmare Prince

Rad

بر اساس مطلب منتشر یافته، بازی Days Gone تا روز 5 ژانویه 2021 در دسترس کاربران خواهد بود و با رسیدن این تاریخ، حذف خواهد شد. این بازی جزو لیست عناوین سرویس PS Plus Collection است که بازی‌های مهم پلی استیشن 4 را در اختیار کاربران PS5 قرار می‌دهد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.