بازی Resident Evil جدید رزیدنت اویل
یحیی رحیمی

کپکام مشغول ساخت 5 بازی جدید Resident Evil است

یحیی رحیمی 15 بهمن 1402 بدون دیدگاه
335 بازدید

افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی اعلام کرده که پنج بازی جدید Resident Evil در دستور کار شرکت کپکام قرار دارد. یکی از این بازی‌ها، دنباله Resident Evil Village خواهد بود که به داستان خانواده وینترز پایان خواهد داد. چندین ریمیک نیز با توجه به موفقیت بازی رزیدنت اویل 4 در دستور کار قرار گرفته‌اند و طرفداران این مجموعه بازی ترسناک، منتظر عناوین تازه‌ای در طی سال‌های آینده باشند.

شایعه جدید توسط Dusk Golem مطرح شده است. این افشاگر مشهور تابه‌حال اطلاعات زیادی از عناوین مختلف فاش کرده است. او حتی انتشار رایگان بازی Silent Hill The Short Message را لو داده بود و اطلاعات موثقی در اختیار دارد. او خیلی کوتاه نوشته است که 5 بازی رزیدنت اویل در برنامه کاری قرار دارد. از این پنج بازی، سه عنوان در حال توسعه هستند. یکی از این بازی‌ها، رزیدنت اویل 9 است که اطلاعاتی از آن در طی ماه‌های گذشته دریافت کرده بودیم. اما چهار بازی دیگر چه می‌توانند باشند؟

گمانه‌زنی در مورد چهار بازی جدید رزیدنت اویل مطرح شد. افرادی می‌گویند که دو ریمیک جدید دریافت خواهیم کرد. ریمیک Resident Evil 5 که تیزرهایی مختلفی از آن موجود است. ریمیک Code Veronica نیز به نظر در دستور کار قرار دارد. البته احتمال آنکه بازی‌های آغازین این مجموعه نیز بازسازی شوند وجود دارد. در نهایت 2 بازی باقی می‌ماند. بعید نیست که یکی از آنها لایو سرویس باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که بیشتر استودیوهای بازی‌سازی به‌سوی ساخت عناوین آنلاین قدم برداشته‌اند.

بازی Resident Evil جدید رزیدنت اویلبازی های جدید Resident Evil

بازی آخر نیز می‌تواند یک اثر در سبک بقا باشد و از ترس و وحشت فاصله بگیرد. این سبک بازی‌ها محبوبیت زیادی در طی چند سال اخیر پیدا کرده‌اند. باید گفت که این گمانه‌زنی‌ها کاملاً بی‌اساس است و Dusk Golem در مورد ماهیت این پنج بازی صحبت نکرده است. وی از معتبرترین افشاگرهای ویدیوگیم است و تابه‌حال شایعه بی‌اساس و اشتباهی منتشر نکرده است. بدون شک کپکام از روند بازسازی Resident Evil رضایت دارد و به آن ادامه خواهد داد، اما امسال یعنی 2024، هیچ ریمیک تازه‌ای منتشر نخواهد شد.

کپکام روز گذشته از نسخه جدید Resident Evil 4 رونمایی کرد. این نسخه شامل بسته الحاقی داستانی و حالت‌های ویژه است که تمام محتوا در قالب یک دیسک به فروش خواهد رسید. نسخه طلایی بازی به معنی پایان کار کپکام با این اثر است و باید برای معرفی آثار بعد آماده شویم. نظر شما چیست؟ انتظار دریافت کدام بازی از مجموعه رزیدنت اویل را دارید؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.