resident evil 3
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Resident Evil 3 Remake در اپیزود جدید State of Play معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 18 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,034 بازدید

صحبت ها در مورد نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 در چند روز گذشته بالا گرفته است. مدتی است که همه انتظار تایید این خبر را از جانب Capcom دارند و به خصوص بعد از عرضه Resident Evil 2 Remake بود که امیدها برای بازسازی نسخه سوم نیز ایجاد شد. به هر حال اطلاعات لو رفته جدید تایید می کردند که این بازی در اوایل سال 2020 روانه بازار خواهد شد و حتی کاور اصلی بازی نیز در فروشگاه پلی استیشن لو رفت و باعث شد که شایعات قبلی پیرامون بازی جدی تر شوند.

به نظر می رسد که قرار است معرفی رسمی Resident Evil 3 Remake زودتر از چیزی که فکر می کردیم انجام شود. استودیو تصمیم گرفته است که این بازی معرفی شود اما صحبت اصلی این است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ اخیرا تایید شد که این بازی در مراسم The Game Awards 2019 حضور نخواهد داشت اما رویدادی نزدیک تر به آن نیز سراغ داریم! این State of Play جدید است که قرار است چند روز آینده پخش شود و به نظر می رسد که Resident Evil 3 نیز همان جا معرفی خواهد شد.

یکی از افرادی که به کمپانی های بازی های ویدیویی نزدیک است، اخیرا توییت کرده است که بازی Resident Evil 3 Remake در جدیدترین قسمت از State of Play معرفی خواهد شد. این فرد که Sabi نام دارد تا به حال اطلاعات دیگری نیزی لو داده است و همه آن‌ها درست از آب درآمده اند. اما همیشه باید به این شایعات شک کرد و به دید تردید به آن‌ها نگاه کرد. فعلا پیشنهاد می کنیم آن را زیاد جدی نگیرید اما نگاهی زیر چشمی نیز به آن داشته باشید.

قرار است قسمت جدید برنامه State of Play سونی فردا پخش شود و در نتیجه باید یک روز بیشتر برای فهمیدن ماجرا صبر کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.