بازی موبایل سونیک
ارحام ادبخواه

چندین بازی موبایل سونیک توسط خالق انگری بردز ساخته می‌شوند

ارحام ادبخواه 5 دی 1402 2 دیدگاه
1,781 بازدید

پس از اینکه شرکت سگا خالقین سری انگری بردز در استودیو Rovio را خرید، پروژه‌های آینده آن‌ها را مشخص کرده است. طبق اطلاعات این استودیو روی چندین بازی موبایل سونیک کار می‌کند و آن‌ها را تحت نام شرکت سگا به انتشار می‌رساند.

در طی سالیان اخیر شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ به خرید استودیوهای کوچک‌تر پرداخته‌اند تا از استعداد ایشان در زمینه توسعه بازی‌های ویدیویی استفاده کنند. یکی از این نمونه‌ها شرکت سگا است که خالقین سری انگری بردز در استودیو Rovio را به مالکیت خود درآورد. در اوایل سال جاری میلادی بود که این شرکت فنلاندی برای فروخته شدن به یک شرکت دیگر اعلام آمادگی کرد. سگا هم که از همان ابتدا جزو گزینه‌های اصلی محسوب می‌شد، بالاخره این استودیو را خرید و آن را به زیرمجموعه‌های خود اضافه کرد.

اما حالا و با به وجود آمدن این پتانسیل‌های جدید وقت آن رسیده که سگا از استعداد استودیو Rovio در ساخت بازی موبایل سونیک بهره ببرد. البته که پیش از این هم می‌شد حدس زد که تصمیم مذکور دیر یا زود تایید خواهد شد. هنگامی که سگا گزارش سال مالی 2023 را منتشر کرد، متوجه شدیم که قصد دارد با کمک استودیو Rovio مجموعه‌های خود را گسترش دهد و آن‌ها را وارد بازار موبایل‌های هوشمند کند. حالا و طبق جدیدترین خبرها این استودیو فنلاندی قرار است کار خود را با توسعه چندین بازی موبایل سونیک شروع نماید.

در طی گزارشی که شرکت سگا در اوایل ماه جاری میلادی منتشر کرد، آن‌ها قصد دارند که چندین بازی مختلف با محوریت شخصیت سونیک را وارد بازار کنند؛ آثاری که وظیفه توسعه آن‌ها در دستان مستعد استودیو Rovio قرار خواهد داشت. البته که تمام تمرکز روی سونیک قرار نمی‌گیرد و نتیجه این همکاری به گسترش مجموعه‌های جدید و قدیمی در پلتفرم‌های مختلف هم منجر خواهد شد.

بازی موبایل سونیکبازی موبایل سونیک ساخته می‌شود

یکی از اهداف این شرکت ژاپنی قدیمی گسترش و تسلط قدرت روی بازار چین و کشورهای آسیایی است. آن‌ها از پتانسیل بالای بازی‌های موبایلی در قاره آسیا خبردار هستند و می‌خواهند با آثاری نظیر Persona 5: The Phantom X به آن ورود کنند. البته که انجام این کار فوق‌العاده سخت خواهد بود و سگا برای تسلط روی بازار آسیا رقبای بزرگی نظیر تنسنت را در پیش و روی خود می‌بیند.

علاوه بر توسعه بازی موبایل سونیک، سگا برنامه‌های دیگری هم برای سال 2024 دارد. آن‌ها می‌خواهند دو بازی Metaphor: ReFantazio و Like a Dragon: Infinite Wealth را روانه بازار کنند که به ترتیب توسط دو استودیو Atlus و Ryu Ga Gotoku ساخته می‌شوند. البته در این میان برنامه‌هایی برای احیا فرنچایزهای قدیمی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به نسخه جدید شورش در شهر خودمان با نام Street of Rage: Revolution یاد کنیم. علاوه بر این خود شخصیت سونیک هم میزان محتویات جدیدی می‌شود که به هیچ وجه دور از انتظار نبود.

نظر شما در مورد ساخت بازی موبایل سونیک توسط سازندگان انگری بردز چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد خواجه

    مهمان

    اگه بازی سونیک فرانتیرز برای گوشی بیاد خیلی خوب میشه احتمالا طرفدار های زیادی پیدا خواهد کرد
    اگه یک بازی از سونیک با ترکیب گیم پلی و المان بازی هایی مثل مارول مردعکبوتیps5 و سونیک فرانتیرز و لایف ایز استرنج برای موبایل درست کنن طرفدار های زیادی پیدا میکنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      M در پاسخ به محمد خواجه

      مهمان

      شرمنده گوشی رو با کنسول اشتب گرفتی