دانلود بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba برای PS5
دانلود بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba برای PS5

پارسی گیم 25 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,034 بازدید

دانلود بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba The Hinokami Chronicles برای پلی استیشن 5

یکی از سبک‌های محبوب از بازی‌های ویدیویی، آن‌هایی هستند که با اقتباس و الهام گرفتن از انیمه‌های ژاپنی ساخته می‌شوند و بازیکن را در دنیای گسترده و فانتزی آن‌ها قرار می‌دهند. این سبک از بازی‌ها معمولاً تمرکز زیادی بر روی مبارزات جذاب و مهیج در داخل گیم پلی خود قرار می‌دهند و از این جهت عمق مناسبی دارند. بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba از استودیو CyberConnect2 عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های مهیجی را در قالب دنیای انیمه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Tanjiro که یک شکارچی ماهر موجودات اهریمنی است را بازی خواهید کرد. هدف شما پیدا کردن خواهرتان به اسم Nezuko است که به دلیل درگیر شدن در ماجرایی، توسط نیروهای شر اسیر شده و خودش اکنون به یکی از این اهریمن‌ها تبدیل شده است. برای نجات او باید مسیری طولانی و پرمخاطره را پشت سر بگذارید تا بتوانید خواهرتان را نجات دهید.

اول از همه سبک طراحی بازی شما را مجذوب خواهد کرد و اگر طرفدار انیمه‌ها هستید، بهترین تجربه را از آن خواهید داشت. تمامی مدل‌ها و کاراکترها با همان سبک معروف توسط دست نقاشی شده‌اند و به شکلی سه‌بعدی انیمیشن‌های آن‌ها پیاده‌سازی شده است. با ورود به دنیای بازی، انگار درون یکی از همین انیمه‌ها در حال ماجراجویی هستید که می‌تواند برای طرفداران این سبک، تجربه‌ای به‌یادماندنی و لذت‌بخش باشد.

گیم پلی بازی تمرکز اصلی‌اش بر روی مبارزات تن‌به‌تن مهیج، سریع و جذاب بوده و در طول بخش داستانی بازی، باید با موجودات و کاراکترهای شرور بسیاری مبارزه کنید. فنون مبارزه تنوع بالایی داشته و یادگیری و کسب مهارت در آن نیازمند زمان است. هر دشمنی که ملاقات می‌کنید نیز نقاط قوت و ضعف مختلفی داشته که استراتژی حمله و دفاع شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امکان شخصی‌سازی آواتار، لباس و باز کردن کاراکترهای جدید برای تجربه آن در قسمتVersus Mode نیز وجود دارد که بسیار شبیه به گیم پلی کلاسیک بازی‌های مبارزه‌ای ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tekken 7 و Mortal Kombat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Demon Slayer Kimetsu no Yaiba با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In Adventure Mode, follow Tanjiro through the story from the Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba anime as he faces demons in order to turn his sister Nezuko, who has become a demon, back into a human. In Versus Mode, characters from the anime, including Tanjiro and Nezuko, can be freely matched against each another in a 2 vs 2 setting with up to 2 players on or offline! Enjoy this simple but exhilarating battle system, and become the greatest demon slayer you can!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 29.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.