Nagoshi-Yakuza
یحیی رحیمی

خالق مجموعه یاکوزا از سگا جدا شد؛ ساخت دنباله Yakuza: Like A Dragon تائید شد

یحیی رحیمی 16 مهر 1400 بدون دیدگاه
226 بازدید

توشیهیرو ناگوشی، خالق مجموعه بازی یوکوزا و دایسوکه ساتو، تولیدکننده بازی، جدایی از شرکت سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku را تائید کردند. تاگوشی چند ماه پیش خبر جدایی از شرکت سگا را منتشر کرد و بالاخره روز جدایی از راه رسید. بنابر گفته‌های تاگوشی، استودیو نیازمند تیم مدیریت تازه‌ای است و نسل جدیدی باید به ساخت بازی‌های یاکوزا بپردازند. اگر چه خالقان اصلی بازی دیگر در استودیو حضور ندارند، اما ساخت دنباله Yakuza: Like A Dragon تائید شده و استودیو به روند کاری خود ادامه خواهد داد.

ناگوشی در پیام خداحافظی، خطاب به طرفداران بازی نوشته است:‌ «یک Ryu Ga Gotoku جدید پدید آمده که به حیات بازی‌ها ادامه خواهد داد. اگرچه نمی‌دانم آن‌ها چه بازی می‌سازند، اما باور دارم که نسل جدید، شالوده‌ای که ایجاد کرده‌ایم را تقویت خواهند کرد و برای سالها، بازی‌های فوق‌العاده برای سراسر جهان منتشر می‌کنند. برای رسیدن به چنین هدفی، نیاز به یادگیری و به چالش کشیدن خویش و رشد وجود دارد. من از شما درخواست می‌کنم که از تلاش‌های استودیو حمایت کنید.»

با جدایی توشیهیرو تاگوشی، مدیریت استودیو به ماسایوشی یوکویاما رسیده که مدت‌هاست به عنوان نویسنده و طراح در استودیو کار کرده و تاثیر زیادی روی تولید بازی‌های چند سال اخیر مجموعه یاکوزا گذاشته است. وظیفه‌ی کارگردانی نیز به ریوسوکه هوری رسیده و ساکاموتو نیز مسئولیت تهیه‌کنندگی بازی‌ها را برعهده گرفته است. این سه نفر، مدیران اصلی استودیو خواهند بود و روی توسعه بازی‌های بیشتر تمرکز می‌کنند. دایسوکه ساتو، تولیدکننده اسبق استودیو در این مورد می‌گوید:

باور دارم که این تیم نه‌تنها توانایی کافی برای ادامه مجموعه بازی یاکوزا را دارد، بلکه می‌توانند قدم‌های بیشتری نیز بردارند. پرسنل با استعداد استودیو، قادر به عملی کردن اهداف در نظر گرفته است و به همین دلیل است که با اطمینان خاطر از تیم جدا می‌شوم.

خالقان جدید بازی یاکوزا

با تغییر تیم مدیریت، برنامه‌های آینده استودیو نیز مشخص شده و تیم جدید قرار است به زودی، دنباله بازی Yakuza: Like A Dragon را تولید کند. ادامه‌ی بازی به داستان ایچیبان کاسوگا خواهد پرداخت و تغییر در روند و سبک طراحی بازی‌های بعدی ایجاد نمی‌شود. در حال حاضر آینده‌ی کاری آقای ناگوشی مشخص نیست و مذاکراتی با شرکت چینی NetEase انجام شده و احتمالاً مقصد بعدی او، کشور چین باشد. این کشور در چند سال اخیر، پیشرفت زیادی از لحاظ تولید بازی داشته و توسعه‌دهندگان مختلفی را هم برای تولید بازی‌های انحصاری جذب کرده است.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.