رکورد تریلر GTA 6 بازی GTA VI
یحیی رحیمی

تریلر بازی GTA 6 رکورد تاریخ یوتیوب را شکست

یحیی رحیمی 16 آذر 1402 1 دیدگاه
10,479 بازدید

بازی Grand Theft Auto VI قبل از انتشار توانسته رکوردهای خارق‌العاده‌ای به‌جا بگذارد. تریلر GTA 6 توانسته رکورد بیشترین میزان تماشا یک ویدیو غیر موسیقی در تاریخ یوتیوب را بشکند. اولین ویدیو رسمی از بازی جدید جی تی ای توانسته تا امروز 110 میلیون بار تماشا شود. رکوردی که تحسین و تعجب همگان از جمله ستاره‌ها و سلبریتی‌های مشهور را به همراه داشت.

میزان تماشا یا بازدید ویدیو در طی روز اول 90 میلیون بار گزارش شد. تریلر GTA 6 توانست رکورد گینس میزان تماشای یک ویدیو معرفی بازی در طی 24 ساعت را بکشند. این تریلر در بخش غیر موسیقی نیز رکورد قبلی را با فاصله جابه‌جا کرد. این رکورد در اختیار مستربیست (MrBeast) بود که ویدیو «7 Days Stranded at Sea» او در طی بیست و چهار ساعت اول، 59 میلیون بار تماشا شد. میزان بازدید ویدیو در حال حاضر به بیش از 200 میلیون رسیده است و به نظر ویدیو معرفی جی تی ای 6 می‌تواند از آن فاصله بگیرد.

نکته قابل‌توجه آن است که ویدیو معرفی بازی GTA V در طی ده سال اخیر، صد میلیون بازدید گرفته است. این در حالی است که این ویدیو توانست در طی حدود یک روز، رکورد تریلر قبلی را بشکند. این نشان می‌دهد که شور و اشتیاق برای بازی جدید راک‌استار گیمز در بالاترین حد ممکن قرار دارد. از جمله تریلرهای پربازدید ویدیوگیم باید به سایبرپانک 2077 اشاره کرد. ویدیو معرفی آن هفده میلیون بار تماشا شد است. ویدیو معرفی استارفیلد نیز هجده میلیون بازدیدکننده دارد. میزان بازدید ویدیو Hogwarts Legacy نیز 28 میلیون بار است. GTA 6 توانست تنها در 24 ساعت، رکورد تمامی بازی‌های قبلی را بکشند.

رکورد تریلر GTA 6 بازی GTA VIرکوردهای GTA 6 قبل از انتشار

تریلر GTA VI نتوانست از پس دسته‌بندی ویدیوهای موسیقی بربیایید. موزیک ویدیو Butter گروه بی‌تی‌اس در طی بیست و چهار ساعت اول، 108 میلیون بار تماشا شده است. میزان بازدید ویدیو در طی دو سال اخیر نیز به دو میلیارد بار رسیده است. رکورد دومین ویدیو پربازدید یوتیوب نیز باز هم به گروه بی‌تی‌اس و موزیک ویدیو آنها به نام Dynamite با 101 میلیون بازدید اختصاص دارد. هرچند که اولین ویدیو جی تی ای 6 توانسته رکورد خارق‌العاده‌ای به‌جا بگذارد و نام خود را برای همیشه جاودانه کند.

بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که بازی GTA VI می‌تواند فروش خیره‌کننده‌ای در بیست و چهار ساعت ابتدایی انتشار داشته باشد. بازی GTA V در طی چند روز اول، یک میلیارد دلار فروش کرد. با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی گسترده راک‌استار گیمز، منتظر شکستن رکورد فروش قبلی باشید. گفتنی است GTA V پرفروش‌ترین محصول سرگرمی تاریخ است و باید دید آیا GTA 6 می‌تواند رکورد بازی قبلی را جابه‌جا کند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    تازه اولشه

    پاسخ دهید