معرفی بازی Grand Theft Auto VI
یحیی رحیمی

بازی Grand Theft Auto VI معرفی شد: انتشار در 2025

یحیی رحیمی 14 آذر 1402 1 دیدگاه
3,195 بازدید

شرکت راک‌استار گیمز با انتشار اولین تریلر از بازی Grand Theft Auto VI رونمایی کرد. بازی GTA VI قرار است سال 2025 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری منتشر شود. اولین تریلر یک میامی امروزی و بسیار پر جزئیات را نشان داد که ترانه Love is a Long Road از تام پتی، تریلر را همراهی می‌کرد. جی تی ای 6 هنگام انتشار برای کامپیوتر در دسترس قرار نمی‌گیرد. تریلر بازی قرار بود ساعت 17:30 پخش شود، اما فاش شدن آن باعث شد تا راک‌استار زودتر آن را منتشر کند.

سم هوزر، بنیان‌گذار راک‌استار گیمز در پیام مطبوعاتی نوشت: «GTA VI به تلاش‌های ما برای جابه‌جا کردن مرزهای عناوین ایمرسیو و تجربه‌های داستانی جهان‌باز ادامه می‌دهد. هیجان زده‌ایم که می‌توانیم این رؤیا را با بازی‌کنان سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.» راک‌استار در ادامه نوشت که بازی جی تی ای 6 به ایالت لئونیدا قدم می‌گذارد، جایی که شهر وایس سیتی در آن قرار دارد. طبق گفته‌ها، بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین بازی تاریخ جی تی ای را خواهیم دید که مرزهای ایمرسیو یا غوطه‌وری در جهان بازی را جابه‌جا خواهد کرد.

برای تماشای تریلر با کیفیت 4K به لینک یوتیوب مراجعه کنید. 

بررسی تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto VI نشان می‌دهد که با یک اثر گرافیکی و بسیار مدرن روبه‌رو هستیم. جزئیات گرافیکی خیره کننده است. به نظر می‌رسد که از سیستم‌های طراحی کاراکتر جدید استفاده شده است. همچنین ویژگی‌های ایمرسیو بازی Red Dead Redemption 2 نیز مشهود است. شهر اصلی نیز جزئیات فوق‌العاده زیادی دارد و هوش مصنوعی کاراکترها نیز رشد قابل‌توجهی داشته است. انیمیشن‌ها بسیار طبیعی هستند، رفتار کاراکترها با واقعیت فاصله‌ای ندارد و در عین حال یک سندباکس بی‌نظیر در انتظار بازی‌کنان است که سال‌ها آنها را سرگرم خواهد کرد.

معرفی بازی Grand Theft Auto VIتریلر اول بازی Grand Theft Auto VI

تریلر بازی نشان داد که با دو شخصیت اصلی به‌ نام‌های جیسون و لوسیا روبه‌رو هستیم. این دو حالت یک زوج ویژه را دارند و به نظر یک داستان عاشقانه میان این دو در جریان باشد. در عین حال از شبکه‌های اجتماعی در بازی جدید استفاده شده است. چندین ویدیو را دیدیم که در فضایی مشابه اینستاگرام پخش می‌شد. این نشان می‌دهد که بازی Grand Theft Auto VI کاملاً امروزی است و از ظرفیت‌های داستان‌سرایی روز استفاده می‌کند. گروه موتورسوارها را می‌بینیم که نشان از وجود گروه‌های تبه‌کار مختلف می‌دهند.

اولین تریلر GTA VI به نمایش گیم‌پلی نمی‌پردازد. باید منتظر تریلرهای بعدی بمانیم تا بتوانیم به‌طور دقیق در مورد بازی اظهارنظر کنیم. تریلر نشان داد که اکثر ویدیوهای فاش‌شده و گزارش‌های چند سال اخیر درست بوده‌اند. اما راک‌استار گیمز در طی دو سال اخیر توانسته گرافیک بازی را به‌شدت افزایش دهد و هنوز حدود دو سال تا انتشار نیز وقت دارد. بدون شک با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ویدیوگیم روبه‌رو هستیم که می‌تواند رکوردهای تازه‌ای ثبت کند. تریلر معرفی بازی در یوتیوب بیش از 45 میلیون بار تماشا شده است و این رقم همچنان در حال افزایش است. منتظر انتشار GTA 6‌ در سال 2025 برای PS5 و Xbox Series X/S باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    پارسی گیم متاسفانه بازی فقط برای کنسول هاس راکستار سیاست ظالمانه اش رو درباره pc فراموش نکرده بعدشم نمی دونم چرا تریلرشو دیدم یاد تریلر فارکرای افتادم ولی در کل خوب بود

    پاسخ دهید