نینتندو سوییچ بازی Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

وضعیت نسخه نینتندو سوییچ Batman Arkham Knight فاجعه است

یحیی رحیمی 11 آذر 1402 بدون دیدگاه
380 بازدید

سه‌گانه بتمن آرکهام به‌تازگی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است. افرادی که نسخه کامپیوتر را تجربه کرده‌اند، می‌داند که این بازی هنگام انتشار وضعیت بغرنجی داشت و به نظر می‌رسد که این اتفاق در مورد نسخه سوییچ تکرار شده است. بازی Batman Arkham Knight در بسیاری از مواقع با لگ و استاتر مواجه است و حتی میزان فریم‌ریت به صفر می‌رسد. مسئله‌ای که باعث اعتراض بازی‌کنان شده است.

دیجیتال فاندری در ویدیو تازه‌ای به بررسی نسخه نینتندو سوییچ Batman Arkham Knight پرداخت. آنها در ویدیو تازه به وضعیت فاجعه بازی پرداختند و اینکه نه‌تنها وضوح و گرافیک بازی تضعیف شده، بلکه امکان اجرای بازی با فریم‌ریت ثابت هم وجود ندارد. لگ و لودینگ طولانی باعث می‌شود تا فریم‌ریت گاهی به صفر برسد. گلیچ‌های گرافیکی وجود دارند که بازی را غیرقابل تحمل می‌کنند. به نظر می‌رسد که با یک پورت ضعیف دیگر برای کنسول سوییچ روبه‌رو هستیم که باهدف درآمدزایی از انبوه مالکان این کنسول دستی منتشر شده است.

اولیور مک‌کنزی از متخصصان دیجیتال فاندری با انتشار توییت تازه‌ای نوشت:‌ «وضعیت بازی Arkham Knight روی سوییچ غیرقابل تحمل است. عملکرد فاجعه، گرافیک ضعیف و گلیچ‌هایی که بازی را از کار می‌اندازد. ویدیو تازه‌ای در این مورد منتشر خواهم کرد.» بررسی اولیه نشان می‌‌دهد که نه‌تنها فریم‌ریت به‌طور مداوم افت می‌کند، بلکه کیفیت ساختمان‌های اطراف شهر در حد عناوین PS2 است. فاجعه زمانی مشخص می‌شود که وارد بت‌موبیل شوید و شروع به رانندگی کنید. خواهید دید که فریم به صفر خواهد رسید.

نینتندو سوییچ بازی Batman Arkham Knightپورت نینتندو بازی Batman Arkham Knight 

در حال حاضر تجربه بازی Batman Arkham Knight روی کنسول سوییچ غیرممکن است. بازی کرش می‌کند، فریم به صفر می‌رسد که باعث سرگیجه می‌شود و در نهایت گرافیک بازی نیز چنگی به دل نمی‌زند. باید اشاره کرد که سخت‌افزار کنسول سوییچ ضعیف‌تر از کنسول‌های دیگر است، اما به نظر می‌رسد که پورت بازی بتمن بدون دقت به مشکلات انجام شده و تلاشی برای رفع آنها صورت نگرفته است. آپدیت جدید بازی‌های بتمن آرکهام باید منتشر شود تا بتوانیم در مورد وضعیت نهایی بازی نظر دهیم.

این مشکلات بیشتر در مورد بازی بتمن آرکهام نایت گزارش شده است. دو بازی قبلی وضعیت بهتری دارند. برای نمونه بررسی گرافیکی نشان داد که کیفیت بافت‌ها در این دو بازی چندان افت نکرده است. نینتندو سوییچ در طی سال جاری، پورت‌های ضعیفی دریافت کرده است. بازی Mortal Kombat 1 با قیمت هفتاد دلار فروخته شد و غیرقابل تجربه بود. متال گیر سالید نیز به همین شکل و Hogwarts Legacy نیز کاملاً از لحاظ گرافیکی دانگرید شد. فروش بیش از 130 میلیون کنسول سوییچ باعث شده تا ناشران به هر شکل ممکن، بازی خود را پورت کنند. نظر شما چیست؟ آیا از وضعیت پورت‌های سوییچ رضایت دارید؟‌

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.