پارسی گیم

دانلود بازی Mortal Kombat 1 برای PC

پارسی گیم 31 شهریور 1402 64 دیدگاه
65,954 بازدید

دانلود بکاپ Steam بازی Mortal Kombat 1 Premium Edition برای کامپیوتر

Mortal Kombat 1 یکی از آن دسته آثار است که قرار است یک ژانر را دچار تغییر و تحولات بسیاری کند. این بازی دوازدهمین قسمت اصلی از سری مبارزه‌ای افسانه‌ای Mortal Kombat است که توسط استودیوی NetherRealm توسعه یافته و توسط Warner Bros Games منتشر شده و در بین گیمرها سروصدای زیادی ایجاد کرده است. این بازی که بر روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شده، یک محصول به شدت مورد انتظار برای این سری بود که داستان را از Mortal Kombat 11 ادامه داده و تجربه‌های جدیدی از گیم پلی مدرن و خاص را ارائه می‌دهد.

شروعی تازه و حماسی در مورتال کمبات

یکی از عناصر کلیدی که به موفقیت پایدار سری مورتال کمبات کمک کرده است، محتوای غنی تک نفره آن است و به نظر می‌رسد Mortal Kombat 1 این سنت را حفظ کرده است. این بازی دارای حالت داستانی جذاب، چند نفره آنلاین و بخش چند نفره آفلاین برای کسانی است که تجربه سنتی‌تر را ترجیح می‌دهند. چیزی که به خصوص در این بازی جذاب است، معرفی Kameo Fighters است؛ شخصیت‌های متمایزی که بازیکنان می‌توانند برای کمک به آنها در طول نبردها اقدام کنند. این شخصیت‌ها جدا از فهرست اصلی کاراکترهای آشنا، لایه جدیدی از استراتژی را به مبارزات اضافه کرده و ده‌ها ساعت گیم پلی را به همراه دارند.

روایت بی نظیر و پیچیده

خط داستانی Mortal Kombat 1 پس از وقایع Mortal Kombat 11 و بسته الحاقی پس از آن شروع می‌شود. خدای آتش، لیو کنگ، با ایجاد یک جهان جدید، گروهی از جنگجویان را از قلمروهای مختلف گرد هم می‌آورد تا با تهدیدی از گذشته روبرو شوند. با این حال، همه چیز در این جهان جدید به همان اندازه که برنامه ریزی شده است، آشکار نمی‌شود و زمینه را برای درگیری حماسی بین این شخصیت‌های فراهم می‌کند. در این بازی، روایت پیچش منحصربه‌فردی به خود می‌گیرد. بازیکنان سفری را با شخصیت‌هایی مانند Kung Lao و Raiden آغاز می‌کنند و شاهد مبارزات و رویارویی‌های آنها در هنگام مواجهه با چالش‌های جدید هستند.

تنوع کاراکترهای جدید

Mortal Kombat 1 دارای فهرستی از شخصیت‌های نمادین است، از جمله Liu Kang، Scorpion، Sub-Zero، Raiden، Johnny Cage، Kung Lao، Kitana، Mileena، Kenshi و بسیاری دیگر. قابل ذکر است، Shang Tsung به عنوان جایزه پیش خرید ارائه می‌شود. علاوه بر این، محتوای پس از عرضه که از طریق محتوای دانلودی Kombat Pack در دسترس است، شش شخصیت دیگر، از جمله شخصیت‌های مهمان، و پنج جنگنده جالب را معرفی می‌کند. این DLC همچنین شامل یک پوسته ویژه برای Johnny Cage بوده که از نظر ظاهری و صدا شبیه به بازیگر رزمی کار افسانه‌ای Jean-Claude Van Damme است.

گیم پلی ای بهبودیافته

گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 با اجرای روان حملات و زنجیره‌ای یکپارچه ترکیبی دقیق و راضی کننده است. هر شخصیت یک سبک بازی متمایز ارائه می‌دهد، از ترکیب‌های روان Johnny Cage تا حرکات متمرکز Kenshi. سیستم ترکیبی Air Kombat، یکی از بخش‌های مورد علاقه طرف‌داران از عناوین قبلی مانند Mortal Kombat: Armageddon و اسپین آف پر اکشنش Shaolin Monks، بازگشته، اصلاح شده و آماده برای تحت تأثیر قرار دادن شما است. پس اگر از عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای و آثار درون این فرنچایز بی نظیر هستید، شاید در سال 2023 عنوانی بهتر از Mortal Kombat 1 پیدا نکنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mortal Kombat 11 و Street Fighter 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Kombat 1 Premium Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-6600 | AMD Ryzen™ 3 3100 or Ryzen™ 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce® GTX 980 or AMD Radeon™ RX 470 or Intel® Arc™ A750
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-8400 | AMD Ryzen™ 5 3600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce® GTX 1080 Ti or AMD Radeon™ RX 5700 XT or Intel® Arc™ A770
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s In Our Blood! Discover a reborn Mortal Kombat Universe created by the Fire God Liu Kang. Mortal Kombat 1 ushers in a new era of the iconic franchise with a new fighting system, game modes, and fatalities!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 112 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Mortal Kombat 1 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Mortal Kombat 1 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Mortal Kombat 1 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Mortal Kombat 1 برای کامپیوتر 96.7 گیگابایت است.

۲
آیا بازی Mortal Kombat 1 کرک شده است ؟

خیر. بازی Mortal Kombat 1 کرک نشده است.

۳
آیا سیستم من بازی Mortal Kombat 11 را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Mortal Kombat 11 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-6600 یا AMD Ryzen 3 3100 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 980 یا AMD Radeon RX 470 خواهید داشت. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هم 150 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mortal Kombat 11 را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 64 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام روی سیستم من اجرا میشود؟
    رم 16g
    سی پی یو i5 نسل13
    گرافیک2050

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 64 دیدگاه